زمان مطالعه: 3 دقیقه

آزار و اذیت 2 دختر جوان توسط دستیار دندانپزشک

با شکایت دو دختر جوان، پسری که دستیار یک دندانپزشک است به اتهام ربودن دختران و آزار و اذیت آنها دستگیر شد اما در بازجویی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرد.
27 آبان 1400
شناسه : 81389
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81389
446+
بالا
با شکایت دو دختر جوان، پسری که دستیار یک دندانپزشک است به اتهام ربودن دختران و آزار و اذیت آنها دستگیر شد اما در بازجویی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرد.

حادثه 24 - با شکایت دو دختر جوان، پسری که دستیار یک دندانپزشک است به اتهام ربودن دختران و آزار و اذیت آنها دستگیر شد اما در بازجویی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرد.

چند روز قبل دختری جوان به اداره پلیس رفت و از پسر جوانی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. او گفت: محل کارم را ترک کرده و کنار خیابان منتظر ماشین ایستاده بودم که خودروی پرایدی مقابلم ترمز کرد. به گمان اینکه راننده آن مسافرکش است، سوار ماشین شدم اما پس از طی مسیری کوتاه، راننده که پسری جوان بود تغییر مسیر داد و از تهران خارج شد. وقتی اعتراض کردم با چاقو تهدیدم کرد و گفت اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد. او به سمت حاشیه تهران رفت و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس همه اموال قیمتی‌ام شامل پول، طلا و کارت‌های عابربانکم را سرقت کرد و مرا به بیرون از ماشین انداخت و فرار کرد.

شکایت‌های سریالی

با شکایت دختر جوان، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری راننده پراید آغاز شد تا اینکه چند روز بعد شکایت مشابه دیگری پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. شاکی دوم نیز دختری جوان و کم‌سن‌وسال بود که می‌گفت از خانه دوستش خارج شده تا به خانه خودش برگردد اما قربانی راننده یک پراید شده است.

وی توضیح داد: وقتی از خانه دوستم بیرون آمدم، کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پرایدی نگه داشت و وقتی مسیرم را گفتم، راننده خواست که سوار شوم. اما او مدتی بعد با تهدید به سمت حاشیه تهران رفت و پس از آزار و اذیت من اموالم را سرقت کرد.

ادعای بی‌گناهی

با سرنخ‌هایی که به‌دست آمد راننده پراید دستگیر شد اما در مواجهه با شاکیان خودش را بی‌گناه دانست و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: هر دو دختری که از من شکایت کرده‌اند را می‌شناسم. من دستیار یک دندانپزشک هستم و دو شاکی از افرادی بودند که به مطب مراجعه کرده بودند. ابتدا با شاکی اول آشنا شدم و می‌خواستم با او ازدواج کنم اما به‌تدریج متوجه شدم که او قصد فریبم را دارد. دختر جوان به بهانه‌های مختلف از من پول می‌گرفت و متوجه شدم قصدش اخاذی است. به همین دلیل رابطه‌ام را با او قطع کردم و بلافاصله با شاکی دوم آشنا شدم. او هم نیتش اخاذی بود و ناچار شدم او را هم کنار بگذارم. حالا این دو دختر با یکدیگر دست به یکی کرده‌اند تا مرا آزارگر خطرناک جلوه بدهند. آنها برای انتقام از من شکایت دروغینی مطرح کرده‌اند. من نه آزارگر هستم و نه سارق.

بر اساس این گزارش، متهم با دستور بازپرس بازداشت شده و تحقیق از وی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر