زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش سرقت‌های سریالی در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه

بنا به ادعای مالکین برخی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی فرمان کرمانشاه، سرقت‌ها در این شهرک صنعتی بسیار زیاد شده و همین امر مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.
26 آبان 1400
شناسه : 81364
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81364
390+
بالا
بنا به ادعای مالکین برخی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی فرمان کرمانشاه، سرقت‌ها در این شهرک صنعتی بسیار زیاد شده و همین امر مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.

حادثه 24 - بنا به ادعای مالکین برخی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی فرمان کرمانشاه، سرقت‌ها در این شهرک صنعتی بسیار زیاد شده و همین امر مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.

عیسی محمدی مدیرعامل شرکت کیمیا فرآیند بیستون، با انتقاد از افزایش سرقت ها در شهرک صنعتی فرامان، اظهار کرد: سارقین هم به زیرساخت‌های شهرک صنعتی و هم تجهیزات واحدها دست‌اندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: چندی قبل تعدادی از این سارقین توسط نگهبانی شهرک صنعتی فرامان دستگیر شدند اما به هر دلیل رها شده و برای تلافی شب گذشته به کیوسک نگهبانی حمله کردند و تمامی شیشه‌های کیوسک را خرد کردند.

محمدی افزود: این شرایط باعث نگرانی مدیران واحدهای صنعتی شده و به علاوه سرمایه‌گذاران جدید را هم فراری می‌دهد.

مدیرعامل شرکت کیمیافرآیند بیستون خواستار ورود دستگاه‌های انتظامی به موضوع برای تامین امنیت پایدار این شهرک شد و عنوان کرد: امنیت سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی مهمترین چیزی است که مسئولین استان باید چاره‌ای برای آن بیاندیشند.

فرهاد مرزی دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا، گفت: متاسفانه تعدادی از واحدهای این شهرک توسط بانک‌ها تملک و به حال خود رها شده اند که سارقین را به خود جلب کرده و مدام تجهیزات، درب و پنجره و آنچه که مربوط به این واحدها است را سرقت می‌کنند. همچنین گاها از سایر واحدهای تولیدی هم سرقت صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بجز تجهیزات این واحدها، کابل برق، تلفن، دریچه منهول فاضلاب، پل‌های فلزی و ...مربوط به شهرک هم سرقت می‌شود.

دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه چند شب قبل نگهبانان شهرک تعدادی از سارقین را دستگیر کرده و تحویل پاسگاه دادند، عنوان کرد: ظاهرا این سارقین به دلیل نبود دلیل و مدرک کافی رها شدند و شب گذشته برای تلافی سراغ کیوسک نگهبانی آمده و به شدت به کیوسک خسارت وارد کرده و با نگهبانان نیز درگیر شدند.

وی ادامه داد: حضور این سارقین که بعضا مسلح هم هستند رعب و وحشت زیادی در شهرک صنعتی فرامان و بین واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

مرزی با بیان اینکه این سرقت‌ها در سایر شهرک‌های صنعتی هم صورت می‌گیرد، گفت: شهرک صنعتی فرامان بواسطه وسعت بیشتری که دارد، امکان کنترلش سخت تر است.

دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خواستار ورود دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به این موضوع شد و افزود: تقاضا داریم یک کیوسک نگهبانی انتظامی در این منطقه مستقر شود تا امینت هر سه شهرک نزدیک به هم یعنی فرامان، بیستون و زاگرس تامین شود.

مرزی عنوان کرد: اگر احداث این کیوسک هزینه‌ای هم داشته داشته باشد، واحدهای تولیدی برای حفظ امنیت حاضر به پرداخت آن هستند.

ارسال نظر