زمان مطالعه: 2 دقیقه

جنایت در سیستان و بلوچستان، دستگیری در گچساران

مرد جنایتکاری که از مدتی قبل به اتهام قتل در سیستان و بلوچستان تحت تعقیب قرار داشت سرانجام در گچساران دستگیر شد.
26 آبان 1400
شناسه : 81362
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81362
385+
بالا
مرد جنایتکاری که از مدتی قبل به اتهام قتل در سیستان و بلوچستان تحت تعقیب قرار داشت سرانجام در گچساران دستگیر شد.

حادثه 24 - مرد جنایتکاری که از مدتی قبل به اتهام قتل در سیستان و بلوچستان تحت تعقیب قرار داشت سرانجام در گچساران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری یک نفر قاتل متواری و تحت تعقیب توسط ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اقامت یک نفر قاتل متواری در حوزه استحفاظی شهرستان گچساران که تحت تعقیب قضائی بوده و قاتل در استان سیستان و بلوچستان اقدام به قتل یک نفر کرده و چندین سال متواری بوده و دارای سوابق کیفری و زندان بوده است، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم را در یک عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاهش در یک واحد صنعتی شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر