زمان مطالعه: 1 دقیقه

ادعای عجیب اردنی ها درباره جنسیت دختر فوتبالیست ایرانی

رئیس فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده بود که یکی از بازیکنان تیم ملی بانوان ایران مشکل جنسیتی دارد و مشکوک است.
25 آبان 1400
شناسه : 81356
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81356
387+
بالا
رئیس فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده بود که یکی از بازیکنان تیم ملی بانوان ایران مشکل جنسیتی دارد و مشکوک است.

حادثه 24 - رئیس فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده بود که یکی از بازیکنان تیم ملی بانوان ایران مشکل جنسیتی دارد و مشکوک است.

شاید در عرف بین الملل این مسئله امری بدیهی باشد و از این قبیل شکایت ها برای اولین بار نباشد که انجام می‌شود اما خوشبختانه جواب آزمایشات مشخص کرد که بازیکنان تیم ملی بانوان ایران هیچ مشکل خاصی ندارند و اردنی ها دنبال بهانه بودند تا شکست خود را توجیه کنند.

بعد از این ماجرا انتظار می‌رفت فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده و به نوعی جواب رئیس فدراسیون فوتبال اردن را بدهد اما هیچ خبری نشد.

در همین راستا زهره هراتیان گفته بود ماجرا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشانید و از غیرت دختران ایرانی دفاع کنید اما فدراسیون فوتبال واکنش خاصی نشان نداد و به نظر می‌رسد دوستان بیشتر درگیر بازی های تیم ملی بزرگسالان و ماجرای لباس و پاداش و این قبیل مسائل بودند و خیلی به فکر تیم ملی بانوان نیفتادند.

ای کاش فدراسیون فوتبال در این زمینه کمی قاطعانه تر عمل کرده و از حیثیت فوتبالیست های خانم ایرانی دفاع می کرد اما هر چه منتظر ماندیم  چنین اتفاقی رخ نداد.

گفتنی است تیم ملی بانوان ایران مقابل همتای اردنی خود در ضربات پنالتی به برتری رسیده بود و بلافاصله بعد از این بازی رئیس فدراسیون فوتبال اردن با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد جنسیت یکی از بازیکنان تیم ایران شکایت کرده بود که این شکایت به جایی نرسید و برد ایران قطعی شد.

ارسال نظر