زمان مطالعه: 2 دقیقه

پشت پرده درگیری معلمان در تجمع فرهنگیان یاسوج

فرهنگی و آمر به معروف یاسوجی به دلیل اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تجمع فرهنگیان سیلی خورد.
21 آبان 1400
شناسه : 81279
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81279
5460+
بالا
فرهنگی و آمر به معروف یاسوجی به دلیل اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تجمع فرهنگیان سیلی خورد.

حادثه 24 - فرهنگی و آمر به معروف یاسوجی به دلیل اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تجمع فرهنگیان سیلی خورد.

در پی یک تجمع مسالمت‌آمیز با هدف اجرای رتبه بندی در مقابل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی شاهد یک اقدام غیر فرهنگی از سوی فردی بودیم؛ در حالی که فردی میکروفون به دست در لوای اعتراض به وضعیت رتبه‌بندی معلمان سعی در زیر سوال بردن خدمات ۴۲ ساله نظام جمهوری اسلامی داشت فردی دیگر از جامعه فرهنگی به این اظهارات موهن اعتراض کرد و واکنش نشان داد.

فرد معترض معتقد بود که این تجمع صنفی بوده و برای پیگیری حقوق معلمان و نباید آن را آلوده به مسائل سیاسی کرد و در همین حین فردِ میکروفون به دست، برخورد فیزیکی بسیار ناپسندی در جلوی جمع همراه با الفاظ رکیک و فحاشی به وی داشت.

 فرهنگی و آمر به معروف و ناهی از منکر یاسوجی در همین خصوص گفت: بر اساس وظیفه ذاتی که داشتم و برای عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر معترض چنین اظهاراتی شدم که متاسفانه آن برخورد صورت گرفت.

محمد دستخوش اضافه کرد: برای پیگیری یک مطالبه صنفی به همراه سایر همکاران در مقابل آموزش و پرورش استان حضور داشتم و مستمع اظهارات سایرین بودم.

وی افزود: در این هنگام یکی از همکاران که هیچ گونه گلایه و شکایتی از ایشان ندارم خلط مبحث کرد و اعتراض صنفی را با مسائل سیاسی گره زد.

این فرهنگی در ادامه گفت: بر اساس وظیفه ذاتی که داشتم و برای عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر معترض چنین اظهاراتی شدم که متاسفانه آن برخورد صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به اتفاق رخ داده در مقابل آموزش و پرورش ندارم، افزود: هر چند خانواده از این وضعیت نگران هستند، اما معتقدم حرف و هر اقدام و اظهار نظری از سوی ما برای دفاع از نظام در مقابل اقدامات شهدا و سردار سلیمانی کوچک و اندک و ناچیز است.

این آمر به معروف و ناهی از منکر بیان کرد: به خانواده دوستان و فامیل هم گفته‌ام که کوچکترین برخوردی نسبت به این موضوع نداشته باشند چرا که تنها بر اساس وظیفه خود در قبال نظام که به ما آبرو و هویت بخشیده موضع‌گیری کردم و از این پس نیز از نظام در برابر هر گونه هجمه‌ای دفاع خواهم کرد.  

دیدگاه ها
  • بی نام
    24 آبان 1400
    خود سخنران امر به معروف و نهی از منکر می کرد.

    پاسخ

  • بی نام
    22 آبان 1400
    این قضیه چ ربطی به امر به معروف ونهی از منکر داره

    پاسخ

  • بی نام
    22 آبان 1400
    اگر میخواست نهی از منکر کنه خدا داده ریخته تو خیابون بعدشم مگه داشت کار منکر میکرد که نهی از منکر کرد اصلا میدونی نهی از منکر چیه

    پاسخ

  • بی نام
    22 آبان 1400
    امثال آن معلم میکروفون به دست باعث میشن که مطالبات صنفی معلمان به بیراهه بره، کجای دنیا اجازه میدن معلم نظام آموزشی همان کشور کل نظام آن کشور رو زیر سوال ببره؟

    پاسخ

  • مهندس
    22 آبان 1400
    جناب اقای دستخوش فرهنگی بازنشسته برادر محترم هرکس نظر وحرفی دارد ما باید یاد بگیریم به نظرات همدیگر احترام بگذاریم اگر شما هم نقدی داشتید میتوانستید صحبت کنید

    پاسخ

  • جرجی
    22 آبان 1400
    دسش درد نکنه کجاش امر به معروف بود ابلهی بود از ابلهان معلمان حقشونو میخوان من بودم شلوارشو در میاوردم

    پاسخ

  • ایانشاه
    22 آبان 1400
    توکه امربه معرف ونهی از منکر بلدی ... را امر کن که مردم را اینقدر اذیت نکنند... باعث ازبین بردن تمام ارزشهاشده اند یک نان لواش شده پانصد تومان حالا هی امرکن

    پاسخ

  • سعید
    22 آبان 1400
    خود آون شخص میکروفن بدست نماد خرافات و جهل و بی فرهنگی است این رو نشون داد.

    پاسخ

  • ز. ق
    22 آبان 1400
    متاسم برای یک فرهنگی که با ابروی فرهنگ و فرهنگی بازی می کند متاسفم

    پاسخ

  • بی نام
    21 آبان 1400
    شما که این حرکت آمر به معروف را با یک تیتر جذاب و پر آب تاب نشر میدی در باره مظلومیت وفلاکت فرهنگیان با تیتر ویژه انتخاب ومنتشر کن تا باور کنیم طرفدار امر به معروف ونهی از منکری

    پاسخ

  • معلم
    21 آبان 1400
    احتمال اینکه این اعتراضات رنگ خون بگیرند خیلی زیاد است

    پاسخ

  • بی نام
    21 آبان 1400
    خوبش کرد ،یعنی چه که اجازه ی حرف زدن نمیدن

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر