زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری 84 زندانی فراری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۴ نفر از زندانیان غیبت از مرخصی و فراری در طرح عملیاتی ۲ روزه در این استان خبر داد.
21 آبان 1400
شناسه : 81276
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81276
338+
بالا
رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۴ نفر از زندانیان غیبت از مرخصی و فراری در طرح عملیاتی ۲ روزه در این استان خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۴ نفر از زندانیان غیبت از مرخصی و فراری در طرح عملیاتی ۲ روزه در این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: طرح عملیاتی برخورد با مجرمان با هدف شناسایی و دستگیری زندانیان در حال غیبت و فراری به مدت ۲ روز در سطح استان اجرا شد.

او از شناسایی و دستگیری ۸۴ نفر از زندانیان غیبت از مرخصی و فراری در عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با تأکید بر جدیت و قاطعیت در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه اظهار داشت: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ حدادی هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه اعلام و تصریح کرد: نیروی انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت تلاش می‌کند.

ارسال نظر