زمان مطالعه: 3 دقیقه

ده باند بزرگ قمار در تهران متلاشی شد

سرهنگ کاویانی گفت: طی یک ماهه گذشته ۱۰ باند بزرگ قمار در تهران و ۲۹۰ اوباش سطح دار به دلیل رصد‌های شبانه انهدام و دستگیر شدند.
19 آبان 1400
شناسه : 81244
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81244
305+
بالا
سرهنگ کاویانی گفت: طی یک ماهه گذشته ۱۰ باند بزرگ قمار در تهران و ۲۹۰ اوباش سطح دار به دلیل رصد‌های شبانه انهدام و دستگیر شدند.

حادثه 24 - سرهنگ کاویانی گفت: طی یک ماهه گذشته ۱۰ باند بزرگ قمار در تهران و ۲۹۰ اوباش سطح دار به دلیل رصد‌های شبانه انهدام و دستگیر شدند.

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران  اظهار کرد: یکی از وظایف محوله بر دوش ما، بررسی وقایع عینی جامعه جدای از رسیدگی به شکایات و پرونده‌های دریافتی از سوی شهروندان، ادارات زیر مجموعه پلیس امنیت عمومی تهران و همچنین دستورات فرماندهان است.

وی افزود: اینکه شبانه به پاتوق مجرمان و اوباش‌ها بروم، امری طبیعی و وظیفه‌ای است که باید آن را انجام بدهم، لذا باید واقعیت جامعه را دیده و به برداشت درستی از مشکلات داشته باشیم تا نسبت به موارد اقدام به اجرای عملیات‌ها و طرح‌های خود کنیم.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه اجرای تمام طرح‌های پلیس ناشی از برآورد دقیق اطلاعاتی است، تصریح کرد: ما هم جزئی از این جامعه هستیم و در این شهر زندگی می‌کنیم باید نسبت به برقراری امنیت در جامعه دغدغه‌مند باشیم، در سکوت مطلق شب خیلی از مجرمان با تجمع در محافلی اقدام به طرح ریزی نقشه‌های شوم خود برای برهم زدن امنیت جامعه می‌کنند، لذا باید با این موارد قبل از وقوع هر گونه تحرکی برخورد کنیم.

وی در پاسخ به اینکه در گشت‌های شبانه به سراغ چه افراد و اماکنی می‌رود، گفت: در وهله اول به دنبال اراذل و اوباش و ناامن کنندگان جامعه هستیم و در ادامه نیز قاچاقچیان سلاح و مهمات و باند‌های مافیایی و مجرمانه که به صورت سازمان یافته اقدام به انجام جرم می‌کنند، از اولیت‌های گشت شبانه ما هست که با رصد دقیق اطلاعاتی به دنبال دانه درشت‌های اخلال گر در امنیت هستیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به شاخص‌ترین پرونده‌ای که در پی اجرای گشت نامحسوس شبانه به سرانجام رسید، بیان کرد: طی یک ماه گذشته پس از رصد‌های مخفیانه و شبانه خود، موفق به انهدام ۱۰ باند بزرگ قمار که به صورت زیر زمینی اقدام به برپایی مراکز فساد و شرطبندی و قمار کرده بودند را شناسایی کردیم.

وی افزود: ۲۹۰ نفر از اوباش تهران را توانستیم با انجام همین رصد‌های شبانه و پس از حضور مخفیانه در بین باند‌های مجرمانه دستگیر کنیم.

سرهنگ کاویانی تصریح کرد: وظیفه ما سربازان نظام این است که قبل از وقوع هرگونه ناامنی در جامعه، اوباش را شناسایی و قبل از هر تحرکی آن را در نطفه خفه کنیم.

گفتنی است که رئیس پلیس امنیت عمومی تهران به صورت شبانه به همراه تیمی از افسران این یگان انتظامی اقدام به گشت زنی‌های نامحسوس در سطح تهران کرده و با حضور در مراکز مختلف اقدام به شناسایی مجرمان و اوباش‌های پایتخت می‌کند.

ارسال نظر