زمان مطالعه: 1 دقیقه

پرونده آرمان و غزاله در شواری حل اختلاف؛ تلاش برای بخشش آرمان ادامه دارد

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور از ادامه تلاش ها برای جلب رضایت پدر و مادر غزاله شکور و بخشش آرمان عبدالعالی خبر داد.
18 آبان 1400
شناسه : 81183
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81183
746+
بالا
رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور از ادامه تلاش ها برای جلب رضایت پدر و مادر غزاله شکور و بخشش آرمان عبدالعالی خبر داد.

حادثه 24 - رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور از ادامه تلاش ها برای جلب رضایت پدر و مادر غزاله شکور و بخشش آرمان عبدالعالی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در پاسخ به سوالی درباره آخرین تلاش ها برای اخذ رضایت در پرونده قتل  غزاله شکور ( دختر ۱۹ ساله‌ای که در سال ۹۲  به دست آرمان  کشته‌شد )  گفت: پرونده غزاله شکور یک پرونده ای است که سیر طولانی را  طی کرده و تمام تلاش نیک خواهان این بوده که  ضمن احترام به حق خانواده مقتوله و  تایید اینکه آنها عزیزشان را از دست داده اند و در غم آنها انسان  را شریک بدانند،  برای آرامش این خانواده تلاش شود تا  شاید رضایت خاطر بدست آید و از قصاص صرف نظر کنند و این امر  هم چنان جریان دارد و با هماهنگی دادستانی تهران و هماهنگی ستاد ملی صبر و دبیر محترم ستاد صبر (آقای  محبی) و سایر خیرخواهان و ...  ادامه دارد و همه مداخله کردند.  این تلاش ها در جریان است و در هفته آینده هم ادامه دارد.

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور ادامه داد: فضای رسانه ای را به سمتی نبریم که به یک طرف موضوع ظلم شود. نباید فشار روانی  ایجاد کرد و  به خانواده مقتول نباید فشار آورد و باید همدردی کنیم. کسانی که دوست دارند خواهش کنند و بدون فشار روانی  این کار صورت گیرد. در این موارد اگر صلح کنند برای خود آنها و جامعه بهتر است و ان‌شاءالله ختم به خیر شود.

دیدگاه ها
  • ناشناس
    25 آبان 1400
    چرا برای بخشش قاتل ستایش قریشی اینهمه اصرار نکردید چون پدر قاتل مهم و پولدار نبود چرا همیشه خانواده مقتول باید تحت فشار قرار بگیر اگر قرار اخرش به بخشش ختم بشه از اول قاتلها رو دستگیر نکنید.

    پاسخ

  • ناشناس
    24 آبان 1400
    چرا فقط احساسات شما به نفع قاتله و اصلا ناراحتی اولیاء دم براتون مهم نیست اگر راست میگید گزینه حبس ابد رو بدید تا اخر عمرش تو زندان باشه و هزینه زندان رو هم از پدر پولدارش بگیرید.

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر