زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسرار مرگ راننده تیبا در حاشیه اتوبانی در تهران

به‌دنبال مرگ جوان در تصادف و ادعای همسرش مبنی بر اینکه پیش از تصادف 2خودرو در تعقیب آنها بودند، تحقیقات برای کشف اسرار این تصادف آغاز شده است.
18 آبان 1400
شناسه : 81178
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81178
497+
بالا
به‌دنبال مرگ جوان در تصادف و ادعای همسرش مبنی بر اینکه پیش از تصادف 2خودرو در تعقیب آنها بودند، تحقیقات برای کشف اسرار این تصادف آغاز شده است.

حادثه 24 - به‌دنبال مرگ جوان در تصادف و ادعای همسرش مبنی بر اینکه پیش از تصادف 2خودرو در تعقیب آنها بودند، تحقیقات برای کشف اسرار این تصادف آغاز شده است.

مدتی قبل به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس وی‍ژه قتل تهران خبر رسید که یک خودروی تیبا با تپه‌ای در حاشیه اتوبانی در غرب تهران برخورد کرده و راننده آن که مردی جوان است فوت شده است.

با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات درباره این تصادف آغاز و مشخص شد که همسر متوفی در این سانحه رانندگی، به‌شدت مصدوم شده و در بیمارستان تحت درمان است. او که 27روز در بیمارستان بستری بود پس از بهبودی درباره حادثه به مأموران گفت: من و همسرم 3سال قبل با یکدیگر ازدواج کردیم. شب حادثه یکی از دوستانم ما را به رستورانی در غرب تهران دعوت کرده بود که پس از صرف شام، من و همسرم سوار ماشین شدیم که به خانه برگردیم.

وی ادامه داد: من خیلی خسته و در حالت خواب و بیدار بودم. اما یادم است که 2 ماشین ما را تعقیب می‌کردند. نمی‌دانم همسرم با آنها کورس گذاشته بود یا اینکه آنها مزاحمت ایجاد کرده بودند اما ناگهان ماشین همسرم با تپه برخورد کرد و من دیگر چیزی نفهیدم و از هوش رفتم و زمانی که چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم.

به‌دنبال این اتفاق، مادر متوفی راهی دادسرای جنایی تهران شد و خواستار رسیدگی به پرونده مرگ پسرش شد. او گفت: مرگ پسرم مشکوک است و احتمال می‌دهم حادثه‌ای که برای او رخ داده یک تصادف ساده نبوده و وی قربانی یک جنایت شده باشد.

با این شکایت، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات برای کشف راز این تصادف را صادر کرد.

ارسال نظر