زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل تیراندازی در سروستان به سمت یک شهروند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از اسلحه گرم اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده بود.
15 آبان 1400
شناسه : 81063
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81063
222+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سروستان از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از اسلحه گرم اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده بود.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان سروستان از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از اسلحه گرم اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده بود.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه کلاش به سمت یک شهروند، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مجتهدی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و تخصصی فرد مورد نظر را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان خاطر نشان کرد: متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

مجتهدی با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار و همچنین حمایت‌های دستگاه قضا از پلیس، تاکید کرد: نظم و امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس سروستان است و افرادی که بخواهند در جامعه اخلال ایجاد کنند بدانند با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا روبرو خواهند شد و فرصتی برای جولان و خودنمایی نخواهند داشت.

ارسال نظر