زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل فراری پس از 3 سال خود را  تسلیم پلیس کرد

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: قاتل متواری پس از گذشت ۳ سال، با وساطت، تلاش و کوشش ستاد صبر استان، خود را به مراجع قضایی معرفی کرد.
15 آبان 1400
شناسه : 81035
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/81035
299+
بالا
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: قاتل متواری پس از گذشت ۳ سال، با وساطت، تلاش و کوشش ستاد صبر استان، خود را به مراجع قضایی معرفی کرد.

حادثه 24 - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: قاتل متواری پس از گذشت ۳ سال، با وساطت، تلاش و کوشش ستاد صبر استان، خود را به مراجع قضایی معرفی کرد.

علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در سال ۱۳۹۲ نوجوان اندیمشکی در نزاعی، فردی را بر سر خصومت‌های شخصی به قتل می‌رساند و پس از مدتی دستگیر و روانه زندان می‌شود.

او افزود: این نوجوان پس از ۵ سال حبس با قید وثیقه و برای مدت معینی آزاد و پس از اتمام وقت قانونی دیگر به زندان بازنگشت و حکم جلب آن از سوی مراجع قضایی صادر و برای دستگیری آن اقداماتی صورت گرفت.

باوی در ادامه بیان داشت: متهم با گذشت ۳ سال بلاخره با وساطت، تلاش و کوشش ستاد صبر استان و در جلسه‌ی با حضور تعدادی از سفیران صلح خوزستان پس از بیان واقعیت ماجرا روز حادثه، خود را به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان تصریح کرد: از مهمترین اقدامات ستاد صبر تلاش برای گسترش و ترویج عفو و گذشت در جامعه است و از بدو تشکیل تاکنون اقدامات مهم و شاخصی در حل و فصل دعاوی و اختلافات مردم و پیگیری برای گسترش و توسعه فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه داشتند و در این خصوص فعالیت‌های اثربخشی انجام داده است.

ارسال نظر