زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل مرد قمی در خیابان امام / قاتل فراری در شمال شرق کشور دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: عامل قتل شهروند قمی در نزاع دسته جمعی در یکی از استان های شمال شرقی کشور توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
14 آبان 1400
شناسه : 80998
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80998
655+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: عامل قتل شهروند قمی در نزاع دسته جمعی در یکی از استان های شمال شرقی کشور توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: عامل قتل شهروند قمی در نزاع دسته جمعی در یکی از استان های شمال شرقی کشور توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

سردار بهادر اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی درگیری منجر به قتل هفته گذشته در خیابان امام قم و فرار ضارب، بلافاصله دستگیری متهم در دستور کار پلیس استان قم قرار گرفت، گفت: با تلاش پلیس امنیت عمومی استان قم، قاتل فراری طی عملیاتی در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور دستگیر شد.

وی افزود: در این نزاع ۳ تن از افراد دخیل در صحنه درگیری توسط پلیس دستگیر و متهم اصلی متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته محل اختفای نامبرده در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور شناسایی و مأموران با هماهنگی مقام قضائی جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب قتل در فضای مجازی با رجز خوانی اقدام به قدرت نمایی کرده بود، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی استان ضارب دستگیر و به قم منتقل شد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد، گفت: التماس و اظهار عجز پس از دستگیری چه اثری می‌تواند داشته باشد در صورتی که ما بارها و بارها هشدار داده‌ایم افراد شرور دست از شرارت بردارند، بنابراین برخورد پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و توسط قانون به اشد مجازات خواهند رسید.

ارسال نظر