زمان مطالعه: 1 دقیقه

انهدام باند سه نفره جعل اسکناس در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سه نفره جعل اسکناس و کشف ۵۲ قطعه اسکناس تقلبی، خبر داد.
12 آبان 1400
شناسه : 80957
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80957
374+
بالا
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سه نفره جعل اسکناس و کشف ۵۲ قطعه اسکناس تقلبی، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سه نفره جعل اسکناس و کشف ۵۲ قطعه اسکناس تقلبی، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال» گفت: پرونده ای به همراه یک متهم به اسم «زهره» با دستور مقام قضائی و به اتهام جعل اسکناس به پلیس آگاهی ارجاع شد که در تحقیقات اولیه و با اظهارات ضد و نقیض، متهم سعی در کتمان حقیقت داشت که در بازجوئی های تکمیلی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت اسکناس ها را از شخصی به اسم «ساغر» که با همدستی شوهرش به نام «نوید» اقدام به جعل اسکناس می کرد، گرفته است.

وی افزود: در بازرسی از منزل «زهره»، ۴۰ قطعه تراول چک یکصد هزار تومانی و ۱۲ قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی کشف شد، با توجه به اهمیت جعل اسکناس و با دستور مرجع قضائی دستگیری دیگر متهمان پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه «ساغر» و همسرش «نوید» را شناسایی و دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی هر دو متهم به بزه انتسابی اعتراف کردند.

دستخال گفت: پرونده به همراه متهمان و برای پیگیری مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد؛ انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی محل جعل اسکناسها، همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر