زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرد شیاه سرمایه رانندگان تاکسی اینترنتی را به باد داد

رئیس پلیس استان فارس از شناسایی فردی خبر داد که کلاه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را برداشته و میلیاردی از آنان کلاهبرداری کرده بود.
12 آبان 1400
شناسه : 80952
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80952
344+
بالا
رئیس پلیس استان فارس از شناسایی فردی خبر داد که کلاه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را برداشته و میلیاردی از آنان کلاهبرداری کرده بود.

حادثه 24 - رئیس پلیس استان فارس از شناسایی فردی خبر داد که کلاه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را برداشته و میلیاردی از آنان کلاهبرداری کرده بود.

سردار رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه ۱۲ آبان در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال مراجعه تعدادی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به مجموعه قضایی و پلیس آگاهی فارس و طرح ادعای اینکه از سوی فردی ناشناس مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، کارآگاهان پلیس آگاهی فارس وارد پرونده شدند.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شکات مطلع شدند که متهم خود را یکی از اعضای کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف شیراز معرفی کرده و از طریق اپ‌های تاکسی اینترنتی، درخواست حمل بسته‌های پزشکی از فرودگاه به سمت بیمارستان می‌کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: برابر مستندات، متهم به بهانه تداخل در سیستم پرداخت، از راننده درخواست پرداخت کرایه بار را مطرح و پس از انجام کار، تلفن همراهش را خاموش می‌کرده است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: رانندگان به محض رسیدن به محل دریافت بسته‌های پزشکی سفارش شده از سوی فرد کلاهبردار، متوجه می‌شدند که هیچ بسته و فرد تحویل دهنده‌ای وجود ندارد و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

حبیبی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیر متهم در یکی از محله‌های شیراز شدند، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۵۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده است.

ارسال نظر