زمان مطالعه: 1 دقیقه

موبایل قاپ حرفه ای در تهران دستگیر شد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق موبایل قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان، خبر داد.
12 آبان 1400
شناسه : 80949
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80949
227+
بالا
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق موبایل قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق موبایل قاپ و کشف ۳۰ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان، خبر داد.

قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دوازدهم تیر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد که براساس اطلاعات پرونده، متهم پس از سرقت گوشی تلفن همراه شاکی با وی درگیر شده و در این حین با تجمع شهروندان وی با به جا گذاشتن موتورسیکلت خود در محل از موقعیت متواری می‌شود.

وی تصریح کرد: با بررسی صحنه جرم و موتورسیکلت، هویت مالک به اسم «فرزاد» شناسایی و مشخص می‌شود وی دارای چندین فقره سابقه کیف قاپی است، که ماموران پلیس نیز با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

دستخال گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرائم خود مبنی بر ۳۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرد که ارزش اموال به سرقت رفته، ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مالباختگان در اختیار پلیس آگاهی، قرار دارد.

ارسال نظر