زمان مطالعه: 1 دقیقه

مجروح شدن مامور یگان حفاظت محیط زیست کارون در درگیری با شکارچیان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کارون از مجروح شدن یک مامور حفاظت محیط زیست بر اثر تیراندازی شکارچیان به مامورین این یگان خبر داد.
11 آبان 1400
شناسه : 80914
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80914
274+
بالا
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کارون از مجروح شدن یک مامور حفاظت محیط زیست بر اثر تیراندازی شکارچیان به مامورین این یگان خبر داد.

حادثه 24 - رئیس اداره حفاظت محیط زیست کارون از مجروح شدن یک مامور حفاظت محیط زیست بر اثر تیراندازی شکارچیان به مامورین این یگان خبر داد.

عباس ظاهری رئیس اداره محیط زیست کارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ١٠ صبح امروز در پی گزارش ورود شکارچی به منطقه  شیرین شهر، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کارون بلافاصله به منطقه اعزام شدند که به یک دستگاه خودروی سواری که بعد از شکار در حال خروج از منطقه بود برخورد کردند و متخلفین شکار غیرمجاز به محض دیدن مأمورین اقدام به فرار کردند.

وی افزود: مأمورین یگان اقدام به تعقیب خودروی شکارچیان کردند که دو سرنشین با دو قبضه اسلحه شکاری، ٩ تیر به طرف مأمورین و خودروی سازمانی اقدام به شلیک کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کارون گفت: در یکی از این شلیک‌ها یکی از مأمورین این اداره از ناحیه دست مورد اصابت ساچمه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه مستندات موجود بزودی این افراد از طریق مراجع قضایی شناسایی خواهند شد.

ارسال نظر