زمان مطالعه: 1 دقیقه

پدر و پسر زنجانی قربانی کینه قدیمی شدند

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، از دستگیری قاتل پدر و پسری که قربانی کینه شدند، خبر داد.
11 آبان 1400
شناسه : 80903
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80903
801+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، از دستگیری قاتل پدر و پسری که قربانی کینه شدند، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، از دستگیری قاتل پدر و پسری که قربانی کینه شدند، خبر داد.

سرهنگ جعفر رحمتی با بیان اینکه روز گذشته (۱۰ آبان‌ماه)  در یکی از باغات اتوبان زنجان - تبریز، دو جوان که سابقه درگیری با یکدیگر را داشتند و کینه قدیمی بین آن‌ها وجود داشت به جان هم افتادند که حاصل این نزاع بی‌منطق، منجر به قتل دو نفر شد، اظهار کرد: متاسفانه دو فرد که باغ آن‌ها در جوار هم قرار دارد، سال گذشته به خاطر یک نگاه با یکدیگر درگیر شده و از یکدیگر کینه به دل می‌گیرند.

وی ادامه داد: ادامه این کینه روز گذشته بعد از دیدار اتفاقی این دو فرد سر باز کرده و باعث درگیری خانوادگی می‌شود که در این نزاع که ساعت ۱۴ به وقوع پیوست، پدر ۷۰ ساله و پسر ۴۰ ساله یک خانواده بر اثر ضربات چاقو و قمه جان خود را از دست می‌دهند و سه پسر دیگر خانواده نیز مجروح می‌شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این درگیری ۸ نفر درگیر می‌شوند، گفت: متاسفانه فقر فرهنگی و کدورت بی‌مورد باعث بروز فاجعه‌ای شد که جبران آن غیرممکن است و جان دو انسان، بی‌دلیل قربانی این کینه شد و قاتل که جوان ۲۷ ساله بود، ساعت ۱۴ ظهر امروز با تلاش ماموران در دام قانون افتاد.

رحمتی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید کنترل خشم را به کودکان خود بیاموزند، خاطرنشان کرد: متاسفانه رفتارهای آنی و بی‌توجه به عاقبت کار فجایعی را به همراه دارد که چندین خانواده را قربانی می‌کند.

ارسال نظر