زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت لوله های محافظ بزرگراه آزادگان ناکام ماند

یکی از لوله‌های محافظ پل که سارقان پس از ناکام ماندن در سرقت آن به طرز خطرناکی در محل رها شده بود، توسط آتش نشانان از سقوط آن به پایین و به داخل بزرگراه آزادگان جلوگیری و جمع آوری شد.
11 آبان 1400
شناسه : 80885
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80885
138+
بالا
یکی از لوله‌های محافظ پل که سارقان پس از ناکام ماندن در سرقت آن به طرز خطرناکی در محل رها شده بود، توسط آتش نشانان از سقوط آن به پایین و به داخل بزرگراه آزادگان جلوگیری و جمع آوری شد.

حادثه 24 - یکی از لوله‌های محافظ پل که سارقان پس از ناکام ماندن در سرقت آن به طرز خطرناکی در محل رها شده بود، توسط آتش نشانان از سقوط آن به پایین و به داخل بزرگراه آزادگان جلوگیری و جمع آوری شد.

صبح امروز با اعلام گزارش ماموران شهرداری چهاردانگه در مورد سرقت نافرجام محافظ‌های فلزی پل بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، با توجه به خطرسقوط لوله فلزی بر روی خودرو‌های عبوری، آتش نشانان ایستگاه ۱۲ و گروه امداد و نجات ۵ این سازمان به محل حادثه واقع درجنوب به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی، روی پل آزادگان رهسپار شدند.

محمود آرین مهر رییس ایستگاه ۱۲ سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: بنا به اظهار عوامل شهرداری منطقه، ظاهراً تعداد پنج نفر از سارقان، صبح امروز، در حال سرقت لوله‌های محافظ روی پل کمربندی آزادگان بودند که با مشاهده ماموران شهرداری، سراسیمه لوله را رها کرده و متواری شدند.

وی افزود: با توجه به این که این لوله به طول ۸ متر به صورت معلق در فضای خالی بین دو پل رها شده بود، به همین خاطر هرلحظه احتمال داشت این لوله بر روی خودرو‌ها سقوط کرده و جان شهروندان را به خطر اندازد.

 رییس ایستگاه آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه لوله فلزی در هنگام رهاسازی به قسمتی از پل گیر کرده بود که این وضعیت باعث شده بود لوله به پایین و سطح بزرگراه سقوط نکند، ولی با توجه به تردد خودرو‌ها و لرزش‌های پل، هرآن امکان داشت این لوله به پایین پل و بر روی خودرو‌های عبوری سقوط کند.

آرین مهر تصریح کرد: با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تیفور و جرثقیل خودروی نجات، پس از این که بزرگراه آزادگان بر روی عبور و مرور خودرو‌ها مسدود شد، لوله فلزی از محل جمع آوری و به سطح بزرگراه منتقل و تحویل عوامل شهرداری شد.

تحقیقات در خصوص این حادثه هم اکنون از سوی نیروی انتظامی و شهرداری منطقه در دست انجام است.

ارسال نظر