زمان مطالعه: 2 دقیقه

مامور وظیفه شناس اموال مفقودی را به صاحبان بازگرداند

رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه از بازگرداندن اموال مفقودی به صاحبان آنها توسط ماموران نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد.
09 آبان 1400
شناسه : 80806
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80806
300+
بالا
رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه از بازگرداندن اموال مفقودی به صاحبان آنها توسط ماموران نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد.

حادثه 24 - رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه از بازگرداندن اموال مفقودی به صاحبان آنها توسط ماموران نیروی انتظامی کرمانشاه خبر داد.

حمیدرضا نورایی اظهار کرد: در مورد اول سروان منصور عزیزیان از کارکنان انتظامی گیلانغرب هنگام حضور در شهر به یک کیف دستی مردانه برخورد و در بازرسی از محتویات آن چهار قطعه کارت بانکی و یک عدد گواهینامه پیدا می‌کند.

وی افزود: این همکار وظیفه شناس در ادامه و با کمک بازرسی شهرستان گیلانغرب موفق به شناسایی صاحب کیف شده و همه آنها را که طبق اظهار خود آن فرد حدود ۲۰۰ میلیون ریال موجودی داشته را تحویل می‌دهد.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در مورد دیگر نیز که مربوط به گیلانغرب است پس از برگزاری آزمون آئین نامه کتبی در کانون شهید فهمیده اداره آموزش و پرورش سروان اردلان احمدی ستوانیکم احسان نیک کردار و استوار دوم هادی نرگسی از مأموران پلیس راهور این شهرستان متوجه یک عدد کیف دستی که یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند در آن قرار داشته می‌شوند.

نورایی خاطرنشان کرد: مأموران وظیفه شناس انتظامی گیلانغرب پس از جستجو موفق به شناسایی صاحب گوشی مفقودی به ارزش حدود ۷۰ میلیون ریال شده و آن را به صاحبش بازمی گردانند.

وی ادامه داد: در مورد سوم نیز که مربوط به کنگاور است ستوان سوم هادی مرادی و گروهبان یکم سجاد ملکی از مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگه شهرستان کنگاور هنگام کنترل خودروهای عبوری و در لاین ایست و بازرسی متوجه یک عدد کیف دستی می‌شوند.

رئیس بازرسی نیروی انتظامی کرمانشاه بیان کرد: مأموران انتظامی پس از بازرسی از کیف پیدا شده سه فقره چک جمعاً به مقدار هفت میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال به همراه کارت ملی، کارت خودرو و عابر بانک می‌شوند.

نورایی اضافه کرد: مأموران انتظامی وظیفه شناس پس از شناسایی صاحب اموال مفقودی با وی تماس و کیف مفقودی را به وی تحویل می‌دهند.

 

ارسال نظر