زمان مطالعه: 2 دقیقه

۴ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در نهاوند دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در شهر نهاوند خبر داد.
08 آبان 1400
شناسه : 80770
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80770
290+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در شهر نهاوند خبر داد.

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در شهر نهاوند خبر داد.

عباس آزادبخت روز شنبه ۸ آبان اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد درگیری دسته‌جمعی در میدان مرکزی نهاوند، بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری مرتکبین صادر و تیمی از مأموران کلانتری  و پلیس امنیت عمومی شهرستان نهاوند عازم محل شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور مشاهده کردند، چهار نفر جوان زیر ۳۰ سال با یکدیگر درگیر شده‌اند که بر اثر این درگیری یک نفر از این افراد نیز دچار جراحت شده‌ است.

آزادبخت ادامه داد: مأموران پس از حضور به سرعت وارد عمل شده و چهار نفر از عوامل درگیری و بر هم زدن نظم عمومی، امنیت جامعه و مردم با سلاح سرد را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، بیان داشت: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب، چهار متهم دستگیر شده با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

آزادبخت با بیان این‌که نزاع دسته‌جمعی علاوه بر نتایج زیان‌باری که برای طرفین درگیری دارد، موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می‌شود، خطاب به افرادی که با ارتکاب چنین جرائمی موجب هراس سایرین می‌شود، یادآوری کرد: برای صیانت از امنیت و حس امنیت شهروندان، برخورد قانونی سختی در انتظار این افراد خواهد بود و در این خصوص قاطعانه در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

ارسال نظر