زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری ۵۱۰ متهم در چهارمین طرح رعد شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۵۱۰ سارق، زورگیر، مالخر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی در راستای اجرای پنجمین طرح رعد این شهرستان دستگیر و هشت باند توزیع مواد مخدر و سرقت متلاشی شد.
06 آبان 1400
شناسه : 80696
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80696
343+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۵۱۰ سارق، زورگیر، مالخر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی در راستای اجرای پنجمین طرح رعد این شهرستان دستگیر و هشت باند توزیع مواد مخدر و سرقت متلاشی شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۵۱۰ سارق، زورگیر، مالخر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی در راستای اجرای پنجمین طرح رعد این شهرستان دستگیر و هشت باند توزیع مواد مخدر و سرقت متلاشی شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه در ارائه گزارش پنجمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، اظهار داشت: ماموران کلانتری های ۱۳ گانه شهرستان ری در  ۴۸ ساعت گذشته در عملیات های مختلف موفق به دستگیری این تعداد متهم شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۶۸ سارق حرفه ای و متلاشی شدن پنج باند سرقت در پنجمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خاطرنشان کرد: ۲۱۱ پرونده سرقت اموال در کلانتری ها تشکیل شده و متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

جلیلیان اضافه کرد: ۳۲ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت به همراه پنج قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد.

این مسئول با اشاره به کشف ۱۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان ری، افزود: ۴۶ نفر از مواد فروشان عمده و خرده فروشان در پنجمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر و سه باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

جلیلیان ادامه داد: ماموران ستاد فرماندهی شهرستان ری یکهراز و ۳۰۰ لیتر انواع مشروبات الکی را از ۱۲ فروشنده و کارگاه های تولید مشروبات اکلی تقلبی با برندها خارجی کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۰۲ نفر از اتباع بیگانه توسط ماموران کلانتری های شهرستان ری، افزود: تمام این افراد به اردوگاه های اتباع بیگانه جهت برگشت کشورهایشان تحویل داده شدند.

جلیلیان یادآور شد: ارزش اموال کشف شده در پنجمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است که باید از تمام همکاران و دست اندرکاران تشکر کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه هشت نفر از اراذل اوباشی که در سطح منطقه های مختلف شهرستان ری برای نواموس مردم مزاحمت ایجاد می کردند در این مرحله از طرح رعد دستگیر شده اند، افزود: خوشبختانه آمار جرایم خشن و به عنف از زمان آغاز به کار ستاد فرماندهی شهرستان ری ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

جلیلیان یادآور شد: از زمان آغاز به کار ستاد فرماندهی شهرستان ری طی سه ماه گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی انواع وقوع جرم، افزایش ۱۴ درصدی انواع کشفیات جرایم و افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقین و مجرمان در سطح شهرستان هستیم.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، ایجاد فرماندهی انتظامی یکی از درخواست های همیشگی مردم این شهرستان از مسئولان بود که به تازگی این امر مهم محقق شده است.

ارسال نظر