زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت مسلحانه موتورسیکلت در دزفول / سارقان کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند

سه سارق مسلح موتورسیکلت که در کوی مهرشهر دزفول سرقت شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.
05 آبان 1400
شناسه : 80669
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80669
355+
بالا
سه سارق مسلح موتورسیکلت که در کوی مهرشهر دزفول سرقت شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

حادثه 24 - سه سارق مسلح موتورسیکلت که در کوی مهرشهر دزفول سرقت شده بود در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در کوی مهرشهر دزفول موضوع به صورت ویژه در دستور کار همکاران در پلیس آگاهی قرار گرفت.به دام افتادن سارقان مسلح کمتر از ۴۸ ساعت در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی افزود : با تلاش همکاران در پلیس آگاهی و عوامل تجسس کلانتری ۱۴ دزفول کمتر از ۴۸ ساعت سارقان مسلح موتورسیکلت با پلاک مخدوش شناسایی و طی عملیات مقتدرانه پلیس نسبت به دستگیری سارقان مسلح اقدام شد.

وی ادامه داد: با اینکه در بازرسی از سارقان مسلح یک قبضه سلاح شکاری شورشی کشف و ضبط شد، گفت : سارقان، موتورسیکلت مسروقه را به یک مالخر در مرز ایران و عراق به فروش رسانده و قصد خارج کردن موتورسیکلت مسروقه از ایران را داشتند که با اقدام فوری همکاران در پلیس آگاهی موتورسیکلت مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی دزفول خاطر نشان کرد: مردم شهرستان دزفول یقین داشته باشند که نیروی انتظامی اجازه جولان سارقان مسلح را نخواهد داد.

سرهنگ گراوندی از پشتیبانی سردار فرمانده انتظامی خوزستان و حمایت قضایی بازپرس پرونده و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول درخصوص این پرونده قدردانی کرد.

 

ارسال نظر