زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ زن جوان در مهمانی شبانه با خوردن مشروبات الکلی

تحقیقات درباره مرگ زنی جوان که پس از شرکت در یک مهمانی و مصرف مشروبات الکلی جانش را از دست داده بود، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
05 آبان 1400
شناسه : 80644
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80644
356+
بالا
تحقیقات درباره مرگ زنی جوان که پس از شرکت در یک مهمانی و مصرف مشروبات الکلی جانش را از دست داده بود، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

حادثه 24 - تحقیقات درباره مرگ زنی جوان که پس از شرکت در یک مهمانی و مصرف مشروبات الکلی جانش را از دست داده بود، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

مدتی قبل گزارش مرگ اسرارآمیز زنی جوان به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. این زن توسط شوهرش به بیمارستانی در تهران انتقال یافته اما به‌رغم تلاش پزشکان به کام مرگ رفته بود. شوهرش می‌گفت که آنها در یک مهمانی بودند که پس از خروج از آنجا حال همسرش بد شده و درنهایت به کام مرگ رفته است. از سوی دیگر پزشکی‌قانونی با انجام بررسی‌ها اعلام کرد که علت مرگ این زن، مسمومیت ناشی از مصرف الکل صنعتی بوده است. در این شرایط بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر در این‌باره را صادر کرد.

تحقیق از فروشنده مشروب

نخستین فردی که پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت همسر متوفی بود. وی گفت: شب حادثه من و همسرم مهمان خانه یکی از دوستانمان بودیم. آن شب دوستمان مشروبات الکلی تهیه کرده بود که همه ما مصرف کردیم اما ناگهان حال همسرم بد شد و من فورا او را به بیمارستان رساندم. وقتی به من اعلام شد که همسرم فوت شده، شوکه شدم. باورم نمی‌شد که او جانش را از دست داده است.

دومین شخصی که بازپرس جنایی دستور احضار او را صادر کرد میزبان بود. او گفت: متوفی و شوهرش از دوستان قدیمی ما بودند. شب حادثه آنها را به خانه‌مان دعوت کردیم و شوهرش همراه خودش مشروبات الکلی آورده بود. او از همه ما خواست مشروبات الکلی مصرف کنیم اما ناگهان حال همسرش بد شد و آنها مهمانی را ترک کردند.

بازپرس جنایی در ادامه دستور تحقیق از فروشنده مشروبات الکلی را صادر کرد. او گفت که شب حادثه شوهر متوفی با او تماس گرفته و مشروبات الکی سفارش داده است. او هم سفارش وی را تهیه کرده اما مشروبات الکلی که او تهیه کرده بود مشکلی نداشته و الکل صنعتی نبوده است.

با اظهارات این افراد، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر در این پرونده را صادر کرده تا مشخص شود که آیا مرگ زن جوان عمدی بوده یا اینکه او به‌دلیل سهل‌انگاری در مصرف بیش از حد مشروبات الکلی جان باخته است.

ارسال نظر