زمان مطالعه: 1 دقیقه

زنده به گور شدن کارگر مشهدی در خیابان دانش غربی

مدیر منطقه ثامن آتش‌نشانی مشهد از مرگ دلخراش کارگری جوان در پی ریزش آوار ساختمان در دست تخریب در خیابان دانش غربی این شهر خبر داد.
03 آبان 1400
شناسه : 80588
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80588
428+
بالا
مدیر منطقه ثامن آتش‌نشانی مشهد از مرگ دلخراش کارگری جوان در پی ریزش آوار ساختمان در دست تخریب در خیابان دانش غربی این شهر خبر داد.

حادثه 24 - مدیر منطقه ثامن آتش‌نشانی مشهد از مرگ دلخراش کارگری جوان در پی ریزش آوار ساختمان در دست تخریب در خیابان دانش غربی این شهر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم مجید فرهادی از مرگ دلخراش کارگری جوان در پی ریزش آوار ساختمان در دست تخریب در خیابان دانش غربی این شهر خبر داد و افزود: در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۲ و۳۲ به محل اعلامی اعزام شدند.

مدیر منطقه ثامن آتش‌نشانی مشهد گفت: با حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد کارگری جوان حین کار در ساختمانی در دست تخریب به دلیل نامعلومی دچار حادثه شده و پس از ریزش آوار نخاله‌های ساختمانی بر روی وی، جان خود را از دست داده است.

وی متذکر شد: آتش‌نشانان پس از تایید فوت این فرد توسط تکنسین‌های اورژانس، پیکر بی جان این مرد را از محل حادثه به منطقه امن منتقل و جنازه وی را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

ارسال نظر