زمان مطالعه: 1 دقیقه

جانباختن سرهنگ سهراب عارفخانی،افسر پلیس راه در ورودی مشهد

سرهنگ سهراب عارفخانی افسر وظیفه شناس پلیس راه خراسان رضوی شب گذشته درحال انجام وظیفه و کنترل ترافیک صحنه تصادف دچار حادثه شد و مظلومانه به آسمان پرکشید.
30 مهر 1400
شناسه : 80490
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80490
642+
بالا
سرهنگ سهراب عارفخانی افسر وظیفه شناس پلیس راه خراسان رضوی شب گذشته درحال انجام وظیفه و کنترل ترافیک صحنه تصادف دچار حادثه شد و مظلومانه به آسمان پرکشید.

حادثه 24 -رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از تصادف و درگذشت سرهنگ دوم سهراب عارفخانی، نیروی پلیس‌راه استان در حین انجام وظیفه در تصادف شب گذشته در آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مشت در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تصادفی در آزادراه شهید شوشتری در پنج کیلومتری شهر ملک‌آباد میان یک دستگاه کامیون و تریلی رخ می‌دهد که منجر به مجروح شدن دو نفر در این تصادف می‌شود.

وی افزود: سرهنگ دوم سهراب عارفخانی از پلیس‌راه به همراه خودروهای امدادی از جمله اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی در صحنه حاضر می‌شود. همچنین یک خودروی پلیس دیگر نیز برای جابه‌جایی و روان‌سازی آزادراه به صحنه تصادف اضافه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: همزمان با انجام اقدامات در جریان این تصادف، در محور مخالف آزادراه، یعنی مسیر ملک‌آباد به مشهد وسایل نقلیه به دلیل تجمع خودروهای امدادی کنجکاو شده و توقف می‌کنند. سهراب عارفخانی در حالی‌ که لباس شبرنگ و چراغ لایتر پلیسی به همراه داشته، برای حرکت‌دادن خودروهای متوقف شده در حاشیه آزادراه به مسیر مخالف جاده حرکت کرده و در حین عبور از عرض جاده با یک دستگاه پژو ۴۰۵ تصادف می‌کند.

میش‌مشت خاطرنشان کرد: این خودرو در مسیر ملک‌آباد به سمت مشهد در حرکت بوده و به دلیل تصادف و تجمع خودروهای امدادی در آن طرف آزادراه، توجهی به روبه‌روی خود نداشته که منجر به برخورد با نیروی پلیس‌راه می‌شود. سرهنگ سهراب عارفخانی در صحنه تصادف مجروح و به بیمارستان کامیاب مشهد منتقل می‌شود که به علت جراحت زیاد در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد فوت می‌کند.

وی یادآور شد: وظیفه سرهنگ دوم عارفخانی در این جریان شهادت‌گونه بوده و در جهت حفظ جان هموطنان در حال خدمت بوده است. به دلیل اینکه در مسیر دیگر آزادراه اتفاق مشابهی رخ ندهد، مسیرش را تغییر داده و به آن سمت آزادراه حرکت می‌کند که متاسفانه این حادثه رخ می‌دهد.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی بیان کرد: سرهنگ دوم سهراب عارفخانی متولد ۱۳۵۸ بوده و دارای سه فرزند است. در حال حاضر کارهای شست‌وشو، ترخیص جنازه و پزشکی قانونی او انجام می‌شود. به دلیل اینکه ایشان اصالتی نیشابوری داشته احتمالا مراسم خاکسپاری او در نیشابور برگزار شود.

ارسال نظر