زمان مطالعه: 3 دقیقه

شمارش معکوس برای قصاص آرمان/ حرفهای پدر غزاله پیش از رفتن به زندان رجایی شهر

شمارش معکوس برای قصاص آرمان عبدالعالی به اتهام قتل غزاله شکور آغاز شده و پدر غزاله در آخرین ساعات پیش از رفتن به زندان رجایی شهر برای اجرای حکم می گوید که برای اجرای حکم مصمم است.
28 مهر 1400
شناسه : 80442
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80442
1699+
بالا
شمارش معکوس برای قصاص آرمان عبدالعالی به اتهام قتل غزاله شکور آغاز شده و پدر غزاله در آخرین ساعات پیش از رفتن به زندان رجایی شهر برای اجرای حکم می گوید که برای اجرای حکم مصمم است.

حادثه 24 - شمارش معکوس برای قصاص آرمان عبدالعالی به اتهام قتل غزاله شکور آغاز شده و پدر غزاله در آخرین ساعات پیش از رفتن به زندان رجایی شهر برای اجرای حکم می گوید که برای اجرای حکم مصمم است.

آرمان بعد عصر دوشنبه بعد از آخرین تماس تلفنی با پدرش برای اجرای حکم قصاص به قرنطینه زندان رجایی شهر منتقل شد و قرار است سحرگاه چهارشنبه در زندان قصاص شود. پدر غزاله عصر سه شنبه، چند ساعت پیش از اجرای حکم در گفتگویی از آخرین تصمیمش برای بخشش یا رضایت دادن به آرمان صحبت کرد. او گفت: روز دوشنبه جلسه دو ساعته در دادسرای جنایی تهران با حضور عادل فردوسی پور و سرپرست دادسرا تشکیل شد. در تمام مدت درخواست چهره سرشناس تلویزیون این بود که آرمان را ببخشیم. اما دلمان راضی به بخشش نیست. فردوسی پور به دو پرونده قتلی اشاره کرد که با پادرمیانی از اولیای دم رضایت گرفته است. اما وقتی جزییات پرونده را شرح داد متوجه تفاوت آن با ماجرای قتل دخترمان شدیم. چرا که در آن قاتلان بدون انگیزه قبلی و بر اثر یک لحظه عصبانیت در درگیری، آدم کشته بودند اما آرمان عمدا جان دخترمان را گرفت و باید مجازات شود. اگر آرمان هم عمدا مرتکب جنایت نشده بود شاید به بخشش فکر می کردیم اما حالا راهی وجود ندارد که به رضایت فکر کنیم.علاوه بر این، آرمان همه حقایق را نگفت و نخواهد گفت. با اجرای حکم هم این اسرار هرگز فاش نخواهد شد. ما همچنان مطمئن هستیم که او اسراری در دلش داد که هرگز بازگو نکرده است. اما ما پس از اجرای حکم قصاص، او و وجدانش را به خدا می سپاریم.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با آقای فردوسی پور داشتیم او خیلی تلاش کرد تا هر طور شده ما را راضی به بخشش کند. حتی از ما خواست موسسه خیریه به نام دخترمان ثبت کنیم اما من و همسرم فقط با اجرای عدالت آرام می گیریم.

پدر غزاله با گلایه از اینکه صحبت هایی درباره زنده بودن غزاله مطرح شده گفت: افرادی که این صحبت ها را مطرح می کنند یک درصد هم به ما فکر نمی کنند. کاش یک لحظه خودشان را جای ما بگذارند شاید عذابی که می کشیم را درک کنند. ما اصلا شرایط خوبی نداریم و بعد شنیدن این حرف های عجیب عذابمان بیشتر می شود.

وی در ادامه درباره دلیل اجرا نشدن حکم قصاص آرمان گفت: روزچهارشنبه و شنبه گذشته تاریخی بود که برای اعدام آرمان به ما ابلاغ شد. اما به تعویق افتاد و وقتی دلیلش را پرسیدیم گفتند به ماجرای آرمان ارتباطی نداشته است. به ما گفتند که قرار بوده آرمان و چند قاتل دیگر پای چوبه دار بروند و قصاص شوند اما پرونده چند نفر از قاتلان مشکل حقوقی داشته و به این دلیل حکم به تعویق افتاده است. حالا اگر بار دیگر اتفاقی رخ ندهد سحرگاه چهارشنبه(امروز) آرمان پای چوبه دار می رود و ما قطعا حکم را اجرا می کنیم.

ارسال نظر