زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی سه سارق حرفه ای با لباس پلیس

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۳ نفره ماموران قلابی خبر داد.
27 مهر 1400
شناسه : 80422
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80422
292+
بالا
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۳ نفره ماموران قلابی خبر داد.

حادثه 24 - معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۳ نفره ماموران قلابی خبر داد.

علی کنجوریان معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: ششم مهر امسال ماموران گشت کلانتری ۱۶۱ ابوذر، حین گشت زنی متوجه شدند که سه مرد جوان که لباس پلیس به تن داشتند و سوار بر خودروی پراید سفید رنگی بودند قصد اخاذی از شهروندان را دارند. با مشاهده موضوع ماموران وارد عمل شده و ۲ نفر از مامورنما‌ها دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، ماموران در بازرسی از منزل و خودروی سارقان، تجهیزات نظامی شامل؛ ۹ دست لباس‌های نظامی مختلف، اسپری اشک آور، چراغ قوه، یک عدد لیزر، دو عدد شارژ باطری بی سیم، غلاف دستبند، ۹ رشته دستبند پلاستیکی و کلاه نظامی کشف کردند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بدنبال دستگیری ۲ مرد مامور نما به دستور مرجع قضائی، پرونده برای رسیدگی به اداره پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد. در ادامه تحقیقات متهمان به جرم خود با همدستی متهم فراری اعتراف کردند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: در ادامه تحقیقات سومین عضو این باند نیز در عملیاتی دستگیر شد. با دستگیری سومین متهم باند، ۴ مالباخته در مواجهه حضور او را به عنوان سارق گوشی‌های تلفن همراه، پول‌ها و کارت‌های بانکی شان شناسایی کردند.

کنجوریان در پایان گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر مال باختگان احتمالی ادامه دارد.

ارسال نظر