زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرد بی رحم همسرش را زنده زنده سوزاند و فیلمش را منتشر کرد

مردی که همسرش را زنده زنده به آتش کشیده و فیلم قتل بی رحمانه اش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود بازداشت و به اعدام محکوم شد.
24 مهر 1400
شناسه : 80296
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80296
554+
بالا
مردی که همسرش را زنده زنده به آتش کشیده و فیلم قتل بی رحمانه اش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود بازداشت و به اعدام محکوم شد.

حادثه 24 - مردی که همسرش را زنده زنده به آتش کشیده و فیلم قتل بی رحمانه اش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود بازداشت و به اعدام محکوم شد.

به نقل از یاهو، متهم  ‌تانگ لولهاموتبتی با انتشار این فیلم با واکنش شدید کاربران روبرو شده و سازمان حمایت از زنان خواستار اعدام وی به دلیل ترویج خشونت علیه زنان شد.

این مرد ۳۰ ساله همسر و مادر دو فرزندش را بی رحمانه به قتل رساند و فیلم جنایتش را در سایت تیک تاک ‌منتشر کرد.

بر اساس گزارش رسانه های چینی قربانی دو بار از شوهرش طلاق گرفته بود بار اول شوهر قاتل وی را تهدید کرده بود که اگر دوباره با او ازدواج نکند و به خانه بازنگردد بر سر خود و بچه ها بلایی خواهد آورد به همین دلیل قربانی دوباره با شوهرش ازدواج کرد اما در مدت زمانی کوتاه به دلیل ضرب و شتم های بی وقفه درخواست طلاق داده و خانه را ترک کرده بود اما این بار شوهرش در انتقامی سخت او را مقابل دوربین زنده زنده به آتش کشید.

به گزارش وال استریت ژورنال این مرد همسرش را با ریختن بنزین بر بدنش درآشپزخانه سوزانده و فیلم زجرهایش را در سایت تیک تاک منتشر کرد.

ارسال نظر