زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل نوزاد 18 ماهه در کردستان توسط یکی از نزدیکان دختربچه

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: قاتل نوزاد ۱۸ ماهه در سنندج در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.
24 مهر 1400
شناسه : 80280
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80280
562+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: قاتل نوزاد ۱۸ ماهه در سنندج در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: قاتل نوزاد ۱۸ ماهه در سنندج در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عبدالله فاتحی در سنندج از بازداشت قاتل نوزاد 18 ماهه در سنندج در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و اظهار داشت: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر سرقت طلاجات و مرگ مشکوک نوزاد18 ماهه در شهرستان سنندج، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع این حادثه جنایی حاضر و تحقیقات آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه گمانه‌زنی‌های غیر مرتبط درباره علت وقوع این حادثه توسط رسانه‌های معاند و موج سواری آنان در این زمینه که هدفی جزء تشویش اذهان عمومی ندارند، گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از ساختگی بودن موضوع مطلع شدند و با هماهنگی مقام قضایی قاتل را که یکی از نزدیکان دختربچه بود بازداشت، که در اظهارت خود به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: فرد قاتل در تحقیقات پلیسی اذعان کرده به علت فرار از مجازات جرم مرتکب شده، اقدام به ساختن سناریوی سرقت و قتل کرده و از عمل خود ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

فاتحی بیان کرد: در صورت روشن شدن دیگر زوایای این پرونده، متعاقبا اعلام خواهد شد، بنابراین شهروندان اخبار موثق را از طریق خبرگزاری‌های رسمی استان کردستان پیگیری کنند.

ارسال نظر