زمان مطالعه: 2 دقیقه

حکم قصاص آرمان اجرا نشد / چهارشنبه، آخرین فرصت برای رضایت

حکم قصاص آرمان - پسری که دختر مورد علاقه‌اش به نام غزاله را به قتل رسانده است- در شرایطی که قرار بود صبح امروز در زندان رجایی شهر اجرا شود، بار دیگر به تعویق افتاد تا او از قرنطینه به بند زندان منتقل شود.
24 مهر 1400
شناسه : 80252
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80252
1588+
بالا
حکم قصاص آرمان - پسری که دختر مورد علاقه‌اش به نام غزاله را به قتل رسانده است- در شرایطی که قرار بود صبح امروز در زندان رجایی شهر اجرا شود، بار دیگر به تعویق افتاد تا او از قرنطینه به بند زندان منتقل شود.

حادثه 24 - حکم قصاص آرمان - پسری که دختر مورد علاقه‌اش به نام غزاله را به قتل رسانده است- در شرایطی که قرار بود صبح امروز در زندان رجایی شهر اجرا شود، بار دیگر به تعویق افتاد تا او از قرنطینه به بند زندان منتقل شود.

آرمان روز 14اسفند سال92، درحالی‌که 10روز تا 18سالگی‌اش مانده بود غزاله، دختر مورد‌علاقه‌اش را که به خانه‌شان دعوت کرده بود به قتل رساند. طولی نکشید پسر جوان به اتهام قتل بازداشت شد و در اعترافاتش گفت در یک لحظه عصبانی شده و چند ضربه به دختر مورد‌علاقه‌اش زده و پیکر او را در سطل زباله انداخته است و به این ترتیب پیکر غزاله هیچ‌وقت کشف نشد.

آرمان 2مرتبه در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و هردو بار به قصاص محکوم شد. حکمی که با تأیید در دیوان عالی کشور و انجام مرحله استیذان قطعی شد. او تاکنون چند مرتبه برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و حتی یک‌بار پای چوبه دار رفته اما هر بار اجرای حکم به تعویق افتاده است.

در شرایطی که تلاش‌ها برای بخشش پسر جوان بی‌نتیجه مانده و پدر و مادر غزاله همچنان برای اجرای حکم اصرار دارند قرار بود او صبح امروز (شنبه) پای چوبه دار برود و قصاص شود اما اجرای حکم متوقف شد و او شامگاه جمعه در شرایطی که به برای اجرای حکم به قرنطینه زندان منتقل شده بود بار دیگر به بند بازگردانده شد.

بر اساس این گزارش با وجود تلاش های زیاد برای جلب رضایت پدر و مادر غزاله و بخشش آرمان آنها همچنان بر اجرای حکم قصاص اصرار دارند. چند روز قبل پدر غزاله گفت: «ما همچنان اصرار به اجرای حکم قصاص داریم و رضایت نمی‌دهیم. داغی که روی دل ماست بسیار سنگین است. هیچ‌کس نمی‌داند چه می‌کشیم. آرمان، جان دخترمان را گرفته و در همه این سال‌ها جسدی از او تحویل نگرفتیم تا بر سر مزار او برویم.»

خبرهای رسیده حاکی از آن است آرمان که در این مدت مدام با کابوس چوبه دار دست و پنجه نرم کرده شرایط روحی و جسمی خوبی ندارد و قرار است این هفته بار دیگر به قرنطینه منتقل شود و در صورتی که پدر و مادر غزاله او را نبخشند، سحرگاه چهارشنبه قصاص شود.

ارسال نظر