زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرایط مهاجرت به امارات / چطور ویزای توریستی پنج ساله امارات بگیریم؟

این روزها که بازار مهاجرت داغ شده است خیلی ها به دنبال مهاجرت به کشور امارات هستند. اما چطور می‌شود ویزای توریستی پنج ساله امارات گرفت؟
21 مهر 1400
شناسه : 80206
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80206
333+
بالا
این روزها که بازار مهاجرت داغ شده است خیلی ها به دنبال مهاجرت به کشور امارات هستند. اما چطور می‌شود ویزای توریستی پنج ساله امارات گرفت؟

حادثه 24 - این روزها که بازار مهاجرت داغ شده است خیلی ها به دنبال مهاجرت به کشور امارات هستند. اما چطور می‌شود ویزای توریستی پنج ساله امارات گرفت؟
اداره فدرال هویت و شهروندی امارات متحده عربی به افراد خارجی این امکان را فراهم کرده که برای ویزای توریستی ۵ ساله اقدام کنند.
بر اساس شرایط اعلامی ۴ شرط لازم برای دریافت ویزای ۵ ساله شامل: گردش حساب بانکی در ۶ ماه گذشته با مانده ۴۰۰۰ دلار یا معادل آن با ارزهای خارجی، بیمه درمانی، کپی گذرنامه و یک عکس رنگی است.
مقامات اماراتی اعلام کرده‌اند که این ویزای توریستی برای همه افراد از هر ملیتی قابل درخواست است. بر این اساس آن فرد اجازه ورود برای چندین سفر را برای مدت ۵ سال دریافت می‌کند، مشروط بر اینکه بیش از ۹۰ روز در یک سال در امارات اقامت نداشته باشد. شروع ویزا از تاریخ ورود محاسبه می‌شود.
اگر شخصی مایل به تمدید مدت اقامت سالانه برای بیش از ۹۰ روز و کمتر از ۱۸۰ روز باشد، می‌تواند درخواست تمدید مدت اقامت در داخل کشور امارات ارائه دهد.
از متقاضیان این ویزا خواسته شده تا در هنگام پر کردن فرم‌ها، از صحت همه موارد، به‌ویژه شغل، نام پدر و مادر، تلفن‌های مورد استفاده، ایمیل در صورت وجود و آدرس، اطمینان حاصل کنند. در صورت احراز خطا در این موارد، درخواست ویزا رد می‌شود.
نکته قابل توجه این است که در حال حاضر امارات ویزای توریستی برای یک یا چند ورود صادر می‌کند و ویزای کوتاه‌مدت گردشگری اجازه اقامت ۳۰ روزه در این کشور را می‌دهد. در حالی که ویزای توریستی بلندمدت اجازه اقامت ۹۰ روزه را می‌دهد.
ویزای توریستی می‌تواند دو بار بدون نیاز به خروج از کشور تمدید شود.
البته این تسهیلات جدید برای کسانی مفید است که با توجه به ملیتشان، برای ورود به امارات به ویزا نیاز دارند. هم‌اکنون شهروندان برخی از کشورها، نیاز به درخواست ویزا در مبدا ندارند و در همان بدو ورود برایشان اجازه ورود صادر می‌شود.
طبق تصمیم هیئت دولت امارات در جولای ۲۰۱۸، گردشگران می‌توانند برای فرزندان زیر ۱۸ سال خود، بدون پرداخت هزینه ویزای ورود دریافت کنند. البته دوره معافیت از پرداخت ویزا فقط در طول تعطیلات تابستانی از ۱۵ ژوئیه تا ۱۵ سپتامبر هر سال اعمال می‌شود.
همچنین ویزای ۵ ساله توریستی پس از پایان اعتبار قابل تمدید است و می‌توان مجدداً برای ۵ سال دیگر درخواست ویزا ارائه کرد.

ارسال نظر