زمان مطالعه: 2 دقیقه

واکنش ترانه علیدوستی به بازداشت سپیده قلیان

ترانه علیدوستی، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به بازداشت سپیده قلیان واکنش نشان داد و خواستار روشن شدن وضعیت او شد.
21 مهر 1400
شناسه : 80205
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80205
330+
بالا
ترانه علیدوستی، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به بازداشت سپیده قلیان واکنش نشان داد و خواستار روشن شدن وضعیت او شد.

حادثه 24 - ترانه علیدوستی، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به بازداشت سپیده قلیان واکنش نشان داد و خواستار روشن شدن وضعیت او شد.
علیدوستی در پستی که در اینستاگرام منتشر کرده نوشته است: «به خانواده اش خبر بدهید سپیده قلیان کجاست...»


این پست اینستاگرامی در شرایطی منتشر شده که چند روز قبل سپیده قلیان چند روز قبل در منزل خواهرش بازداشت شد. از سوی دیگر خداییان، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره ادعاهای قلیان گفت: در خصوص اظهارات خانم قلیان که در فضای مجازی نیز منتشر شد، به محض انتشار این مطالب موضوع در دستور کار سازمان زندان‌ها و مرجع قضایی قرار گرفت و توسط ریاست سازمان زندان‌ها هیاتی به زندان بوشهر اعزام شد و در آنجا با کمک دادستان موضوع را بررسی و با تک تک بانوانی که در زندان بودند، مصاحبه کردند.


سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: تمام کسانی که با آن‌ها مصاحبه شد و تقریبا همه از زندانیان زن بودند، همه منکر این موضوع بودند و اظهارات این فرد را تکذیب کردند و حتی برخی از اینکه این فرد اکاذیبی را نسبت به آن‌ها منتشر کرده، شاکی بودند.
وی ادامه داد: بنده شخصا با ریاست دادگستری بوشهر صحبت کردم و وی نیز اعلام کرد که در بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدند که اظهارات این فرد کذب است و چنین برخوردی با وی و سایر بانوان صورت نگرفته است.

ارسال نظر