زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراف سارقان به ۲۰ فقره موبایل قاپی در اسلامشهر

فرمانده انتظامی اسلامشهر اعلام کرد: اعضای باند سارقان موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در اسلامشهر دستگیر شدند.
20 مهر 1400
شناسه : 80145
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80145
256+
بالا
فرمانده انتظامی اسلامشهر اعلام کرد: اعضای باند سارقان موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در اسلامشهر دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی اسلامشهر اعلام کرد: اعضای باند سارقان موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در اسلامشهر دستگیر شدند.

سرهنگ علی کارخانه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در مناطق مختلف اسلامشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو نفر از سارقان که تبعه کشور افغانستان هستند و به صورت قاچاقی و غیر مجاز وارد کشور شده اند، به وسیله یک موتورسیکلت سرقتی ابتدا طعمه‌های خود را شناسایی کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موبایل شهروندانی که در حین حرکت در خیابان موبایل به دست دارند کرده و بلافاصله پا به فرار می‌گذارند.

کارخانه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در نهایت موفق به کنترل سرقت‌ها و شناسایی و دستگیری این دو سارق در یک ایست بازرسی شدند.

وی ادامه داد: این دو متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت در مقابل خودشان نمی‌دید، در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی با هم دستی یک مالخر اقرار کردند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست این دو متهم در کمترین زمان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی موبایل سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس اسلامشهر با بیان این که تاکنون ۲۰ نفر شاکی این سارقان را شناسایی کرده اند، از دیگر مالباختگان خواست برای پیگیری پرونده گوشی تلفن همراه سرقتی خود به پلیس آکاهی اسلامشهر مراجعه کنند.

کارخانه همچنین به شهروندان توصیه کرد، از مکالمه‌های طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی پرهیز کنند.

ارسال نظر