زمان مطالعه: 2 دقیقه

همسرکشی با ادعای رابطه پنهانی با دوست صمیمی

حکم قصاص مرد جوانی که با ادعای خیانت همسرش مرتکب قتل شده بود، از سوی دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده دوباره مورد رسیدگی قرار گرفت.
12 مهر 1400
شناسه : 79870
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79870
437+
بالا
حکم قصاص مرد جوانی که با ادعای خیانت همسرش مرتکب قتل شده بود، از سوی دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده دوباره مورد رسیدگی قرار گرفت.

حادثه 24 - حکم قصاص مرد جوانی که با ادعای خیانت همسرش مرتکب قتل شده بود، از سوی دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده دوباره مورد رسیدگی قرار گرفت.

رسیدگی به این پرونده از بهمن سال 94 به دنبال جراحت مرد جوانی به نام شاهرخ در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور مأموران در بیمارستان و تحقیقات اولیه مشخص شد که وی توسط مردی به نام سینا با چاقو مجروح شده است.

متهم پس از دستگیری در اعترافاتش مدعی شد که شاهرخ را به دلیل ارتباط پنهانی با همسرش با چاقو مجروح کرده است. وی در توضیح بیشتر ماجرا گفت: شاهرخ مخفیانه به خانه‌ام آمده بود وقتی متوجه شدم فرار کرد اما همسرم را به خاطر خیانت کشتم روز بعد هم به سراغ شاهرخ رفتم تا او را بکشم، با چاقو او را زدم اما زنده ماند.

به دنبال اظهارات این مرد، مأموران به خانه وی رفتند و با جسد خونین همسرش روبه‌رو شدند که میان فرش پیچیده شده بود.به‌دنبال اعتراف‌های مرد جوان وی در  شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در جلسه دادگاه مادرزن متهم درخواست قصاص کرد و گفت: سینا مرد بدبینی است. او گمان می‌کرد دخترم با مردان غریبه ارتباط دارد  به همین خاطر دخترم را  کشت.

پس از آن دختر 10 ساله قربانی با اعلام گذشت از پدرش عنوان کرد که دیه می‌خواهد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند؛ اما این حکم در دیوان عالی کشور تأیید نشد. قضات دیوان عالی کشور خواستند تا بار دیگر تحقیق درباره این پرونده از سرگرفته شود و شاهدان به دادگاه احضار شوند.

با تکمیل تحقیقات؛ متهم بار دیگر در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

ارسال نظر