زمان مطالعه: 5 دقیقه

عکس زیرکانه رویا میرعلمی بدون حجاب / بیوگرافی بازیگر شمعدونی و لیسانسه ها

رویا میرعلمی تصویری از خود را بدون روسری با کلاهی به سر منتشر کرد.
25 بهمن 1402
شناسه : 79730
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79730
924+
بالا
رویا میرعلمی تصویری از خود را بدون روسری با کلاهی به سر منتشر کرد.

حادثه 24 - رویا میرعلمی بازیگر معروف ایرانی با سیاست عجیبی عکسی بی حجاب از خود را با یک کلاه کوچک روی سر به اشتراک گذاشت.

 میرعلمی اهل کجاست؟

 رویا میرعلمی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در تاریخ 10 شهریور سال 1357 در قزوین و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. بنا به نوشته سایت نمناک رویا میرعلمی یک خواهر و یک برادر دارد مادرش ملیحه سادات کرباسی بود که در اردیبهشت 1402 دار فانی را وداع گفت و نام پدرش سید جمال میرعلمی است.

بازیگر نقش زیبا در سریال شمعدونی سروش صحت  تحصیلات خود را در رشته طراحی صحنه تا مقطع لیسانس در دانشگاه تهران ادامه داد و سپس کار خود را آغاز کرد. بدلیل مخالفت خانواده‌اش با بازیگری تصمیم به تحصیل در این رشته گرفته بود تا کم کم بتواند به آرزوی خود برسد و اینطور هم شد.

اولین سریال رویا میرعلمی در تلویزیون وجدان آشفته بود که در سال 1388 پخش شد و 2 سال بعد سریال حیرانی کاری بود که او را بیشتر به مخاطب معرفی کرد اما اوج درخشش و شهرت رویا میرعلمی با بازی در نقش زیبا در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت شکل گرفت

زیبا در شمعدونی

 نقش زیبا در سریال شمعدونی را به عنوان برجسته ترین نقش رویا میرعلمی در سریال های تلویزیونی می شناسیم؛ سریالی که به کارگردانی سروش صحت در سال 94 از شبکه سه سیما پخش و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد. این داستان درباره دو خانواده، مظاهری و سعادتی بود که میرعلمی با پای شکسته این نقش کمدی را فوق‌العاده ایفا کرد.

فرشته در سریال لیسانسه ها

سریال "لیسانسه ها"، که به کارگردانی سروش صحت یکی از محبوب‌ترین کمدی‌های تلویزیون بودکخ در سه فصل تولید شد که خانم بازیگر در این سریال نقش فرشته، خواهر آقای پلیس را ایفا می کرد و با آقای دکتر یا همان محمود مهاجر ازدواج کرد.

همسر و پسر رویا میرعلمی

رویا میرعلمی همسر حسین کیانی کارگردان است که در سال 1378 در کار تئاتر خویش خانه با هم آشنا شده و ازدواج کردند.

ثمره ازدواج رویا میرعلمی و همسرش حسین کیانی یک پسر به نام کارن است. نام کارن بدلیل علاقه  رویا میر علمی به نوزاندگی کارن همایونفر برای فرزندشان انتخاب شده است.

رویا میر علمی در دورهمی

یکی از بازیگرانی که برنامه حضور او در دورهمی مهران مدیری مورد توجه قرار گرفت، رویا میرعلمی بود که به دلیل اشاره به شیطنت هایش در دوران کودکی اش و بخش هایی از برنامه دورهمی با حضور رویا مرعلمی که پخش نشد و همینطور ابراز ترس میرعلمی از مهران مدیری جذابیت خاصی داشت و مدتها ویدئوهای کوتاه از این برنامه در فضای مجازی بازدید داشت.

خانم بازیگر، مثل بازیگران دیگر در این برنامه به سوالات مختلف مدیری در رابطه با زندگی شخصی و کاری و حتی گذشته خودف پاسخ هایی داد از جنس خاص شخصیت پرانرژی اش.

شایعه درگذشت رویا میرعلمی

شایعه ایجاد شده دراین مورد در واقع پس از فوت مادر خانم بازیگر ایجاد شد که اشتباها بجای نام مادرش، نام خودش در کنار کلمه درگذشت قرار گرفته بود که به سرعت همه چیز و شایعه بودن خبر روشن شد.

هوادار تیم استقلال

رویا میر علمی در یک مصاحبه گفت : از هواداران استقلال هستم ، بخاطر پسرم که مانند پدرش استقلالی است و اگر تیمش ببازد در خانه ما فاجعه به بار می آید و دنیا را روی سرش می گذارد.

ارسال نظر