زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت 11 میلیاردی طلا از یک خانه در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری سارقانی که اوایل ماه گذشته حدود یک کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند، خبر داد.
05 مهر 1400
شناسه : 79636
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79636
208+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری سارقانی که اوایل ماه گذشته حدود یک کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری سارقانی که اوایل ماه گذشته حدود یک کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ داود امجدی با بیان اینکه هفته اول شهریور امسال موضوع سرقت از یک خانه در شهرستان لارستان به پلیس گزارش شد، گفن: در تحقیقات اولیه، مشخص شد که حدود 11 میلیارد ریال طلا از این خانه به سرقت رفته است.

امجدی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به حساسیت موضوع و ارزش بالای اموال سرقتی، کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را در اولویت رسیدگی قرار دادند.

او گفت: با تشکیل تیمی از کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و تخصصی، ردپای سه سارق سابقه‌دار در این سرقت مشخص شد و با هماهنگی مقام قضایی، محل اختفای متهمان شناسایی و همگی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه حدود یک کیلوگرم طلای سرقت شده در محل اختفای سارقان کشف شده است، گفت: سارقان پس از اقرار به ارتکاب بزه انتسابی و طی مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

ارسال نظر