زمان مطالعه: 1 دقیقه

دنده عقب کامیون باعث مرگ عابر پیاده شد

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیونت هنگام حرکت با دنده عقب موجب مرگ یک عابر میانسال در این شهرستان شد.
31 شهریور 1400
شناسه : 79512
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79512
572+
بالا
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیونت هنگام حرکت با دنده عقب موجب مرگ یک عابر میانسال در این شهرستان شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیونت هنگام حرکت با دنده عقب موجب مرگ یک عابر میانسال در این شهرستان شد.

سرهنگ ساکی افزود: این حادثه در یکی از میدان های ورودی شهرستان نهاوند روی داد که نیرو‌های پلیس راهور و عوامل اورژانس برای بررسی سانحه و ارائه خدمات درمانی به حادثه دیدگان در محل حاضر شدند.

وی تأکید کرد: پس از حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های تکمیلی مشخص شد یک دستگاه کامیونت هنگام حرکت با دنده عقب با عابر پیاده (مرد میانسال) برخورد کرده که این حادثه منجر به مرگ عابر بر اثر شدت جراحات وارده می‌شود.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: بر اساس نظریه کارشناس تصادفات راهور علت اصلی بروز این سانحه، بی احتیاطی راننده کامیونت هنگام حرکت با دنده عقب و نقض ماده ۱۵۵ آیین نامه راهور است.

ساکی به رانندگان توصیه کرد، همواره به خصوص پیش از حرکت با دنده عقب به علت محدودیت دید نسبت به حضور نداشتن افراد در پشت خودرو اطمینان حاصل کرده و با رعایت آیین نامه و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

ارسال نظر