زمان مطالعه: 3 دقیقه

جدایی کریم باقری از پرسپولیس؛ علی کریمی می آید

با جدایی احتمالی کریم باقری از پرسپولیس و پیوستن به تیم ملی ایران، حالا خبر آمده است که علی کریمی جانشین او در پرسپولیس خواهد شد.
29 شهریور 1400
شناسه : 79426
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79426
3808+
بالا
با جدایی احتمالی کریم باقری از پرسپولیس و پیوستن به تیم ملی ایران، حالا خبر آمده است که علی کریمی جانشین او در پرسپولیس خواهد شد.

حادثه 24 - با جدایی احتمالی کریم باقری از پرسپولیس و پیوستن به تیم ملی ایران، حالا خبر آمده است که علی کریمی جانشین او در پرسپولیس خواهد شد.

در سالهای اخیر بدون شک با ثبات ترین تیم ایران پرسپولیس بوده و همین عامل باعث شده است این تیم با تمام اتفاقاتی که می افتد همچنان به کار خود ادامه داده و انواع رکوردها را در سالهای اخیر شکسته است.

کادر فنی پرسپولیس نسبت به رقیب دیرینه خود استقلال کمتر دچار تغییرات گردید و ارکان آن حفظ شد، یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار کادر فنی پرسپولیس کریم باقری بوده که در سالهای اخیر با تغییر سرمربی همچنان در تیم باقی مانده و خیلی از کارشناسان هم ثبات فنی تیم را به او ربط می دهند. باقری بدون حاشیه به کار خود ادامه داد و در طی این سالها خیلی کم مصاحبه کرده و اعتراض خاصی هم به وضعیت باشگاه نکرده است.

بعد از آمدن اسکوچیچ و اصرار این مربی باقری علی رغم نارضایتی باشگاه و به ویژه گل محمدی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد و به خوبی تاثیر خودش را هم گذاشت، او با بازیکنان ارتباط خوبی دارد و بدون حاشیه کار خود را انجام می دهد اما این روزها تداخل کاری او در پرسپولیس و تیم ملی باعث شده آنچنان که بایددر خدمت پرسپولیس باشد و بارها مسئولان باشگاه و گل محمدی نارضایتی خود را نشان داده اند. با توجه به اهمیت بازیهای تیم ملی و نیاز مبرمی که به او دارند احتمال اینکه از پرسپولیس جدا بشود بیشتر شده است.

این روزها اخبار پراکنده ای از اضافه شدن علی کریمی به کادر فنی پرسپولیس به گوش می رسد او که قبلا در تیم ملی دستیار کی روش هم بوده است که البته خیلی زود از تیم ملی جدا شد که با حواشی زیادی همراه بود از مصاحبه علیه کی روش تا مناظره جنجالی در برنامه ۹۰ در خاطر هواداران تیم ملی و پرسپولیس ماندگار شده است. کریمی در دوران بازی خود درخشش زیادی داشت و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است اما در مربیگری موفق نبود و در تیم هایی که هدایت آنها را بر عهده داشته کارنامه خوبی نداشته است.

 گل محمدی در طی سالهای اخیر نشان داده اهل حاشیه نیست و جز در مواردی که ضروریت نداشته وارد حاشیه نشده است و حالا باید دید گل محمدی با شخصیت و حواشی علی کریمی کنار خواهد آمد؟

دیدگاه ها
  • محمد
    30 شهریور 1400
    آقای نویسنده، کریم باقری جزئی از تاریخ باشگاه پرسپولیس هست و آقای کریم باقری اگر قرار باشد پرسپولیس یا تیم ملی را انتخاب کند مطمینا پرسپولیس را انتخاب می کند چون مدیون باشگاه بزرگ پرسپولیس هست فدراسیون و وزارت ورزش و صدا و سیما چه کمکی به پرسپولیس کرده اند که پرسپولیس به تیم ملی کمک بکند نه گذاشتند پرسپولیس بازیکن خارجی بگیرد نه لیگ رو برگزار کردند نه سوپرجام را تا قبل از بازی الهلال حداقل یک بازی رسمی داشته باشد تا کی پرسپولیس باید قربانی فوتبال ایران شود این فدراسیون و وزارت ورزش پیگیر طلب پرسپولیس از ای اف سی هم نبودند از اونور پرسپولیس رو از جذب بازیکن خارجی محروم می کنند بدهی هایی که بدلیل انتصاب مدیران نالایق در پرسپولیس از طرف خود وزارت ورزش و فدراسیون ایجاد شده آفرین به فدراسیون استقلالی و البته رسانه های استقلالی که اینچنین در حق تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خیانت می کنند. آقای نویسنده اگر استقلالی یا سپاهانی نیستید چاپ کنید.

    پاسخ

    • پرسپولیسی
      30 شهریور 1400
      کاملا باهاتون موافقم درسته علی کریمی هم شناسنامه پرسپولیسه تو مقطع زمانی صلاح نیست این همه حجمه علیه پرسپولیس تنها نماینده وآبروی ایران بی دلیل نیست افتخارات چند سال اخیر هم سوزش عجیبی هم به دشمنان داخلی زده بعد زا هر موفقیت پرسپولیس تجمعات جلو درب فدراسیون ومجلس بیشتر میشه تا فشار کم کاری رو گردن زمین وزمان بندازن.... این خبر هم جزو همون خبرای دوزای ودلاری بیش نیست . فدراسیون که درخدمت دو سه باشگاهه بنظرم نباید دیگه اجازه بدن کریم باقری وخانبان برا تیم ملی کار کنن منافع پرسپولیس ارجح تر از حتی تیم ملی است تو این بازه زمانی باقی مانده بازی با الهلال..علی کریمی لیاقتش صندلی فدراسیون بود با دغل کاری وتهدید واز همه مهمتر ترس از دزدی وچپاول روسای هیت های فوتبال بود که رای نیاورد...

      پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر