زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرط‌بندی باورنکردنی 2سارق در زندان / سرقت، یک ساعت پس از آزادی

سارق سابقه‌دار در زندان شرط بست که پس از آزادی 100گوشی تلفن همراه سرقت کند و شرط 200میلیون تومانی را برنده شود اما در چهارمین سرقت، بازنده این شرط‌بندی شد.
28 شهریور 1400
شناسه : 79376
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79376
313+
بالا
سارق سابقه‌دار در زندان شرط بست که پس از آزادی 100گوشی تلفن همراه سرقت کند و شرط 200میلیون تومانی را برنده شود اما در چهارمین سرقت، بازنده این شرط‌بندی شد.

حادثه 24 - سارق سابقه‌دار در زندان شرط بست که پس از آزادی 100گوشی تلفن همراه سرقت کند و شرط 200میلیون تومانی را برنده شود اما در چهارمین سرقت، بازنده این شرط‌بندی شد.

هفته گذشته مأموران پلیس در یکی از خیابان‌های پایتخت سارق موتور‌سواری را دیدند که گوشی زنی جوان را قاپید و فرار کرد. آنها به تعقیب سارق پرداختند و دقایقی بعد موفق شدند او را که جوانی 30ساله بود دستگیر کنند. با دستگیری وی معلوم شد که او سارقی سابقه‌دار است و فقط یک ساعت از آزادی‌اش از زندان می‌گذرد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: تخصصم سرقت گوشی است و تا حالا 5بار به اتهام سرقت گوشی دستگیر و زندانی‌ شده‌ام.

وی ادامه داد: آخرین بار که دستگیر شدم و به زندان افتادم با یک مجرم سابقه‌دار هم‌بند شدم. او هم تخصص‌اش سرقت گوشی بود. هر روز با هم بر سر اینکه کدام یک در سرقت سریع‌تر هستیم کل‌کل داشتیم تا اینکه متوجه شدیم زمان آزادی مان از زندان در یک روز است. با هم شرط‌بندی کردیم و قرار شد که پس از آزادی موبایل‌قاپی را از سر بگیریم و هرکس توانست در یک روز 100گوشی سرقت کند، 200میلیون تومان از دیگری بگیرد. به همین دلیل به محض آزادی، موتور دوستم را قرض گرفتم و سرقت را شروع کردم اما در سرقت چهارم گیر افتادم. متهم پس از اقرار به سرقت، با دستور بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی شاکیان در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری دوست او ادامه دارد.

ارسال نظر