زمان مطالعه: 3 دقیقه

حال علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای خوب نیست / برایش دعا کنید

علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای که برای نجات جان دیگران دچار سانحه سوختگی شده بود به دلیل وسعت و عمق زخم‌ها در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.
27 شهریور 1400
شناسه : 79370
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79370
507+
بالا
علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای که برای نجات جان دیگران دچار سانحه سوختگی شده بود به دلیل وسعت و عمق زخم‌ها در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

حادثه 24 - علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای که برای نجات جان دیگران دچار سانحه سوختگی شده بود به دلیل وسعت و عمق زخم‌ها در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

حسین بدیعی نژاد پزشک معالج بیمارستان امام موسی کاظم (ع) در خصوص آخرین وضعیت علی لندی نوجوان ایذه‌ای که برای نجات جان همسایه‌هایی که گرفتار در آتش بودند جان خود را به خطر انداخته بود و اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری و مورد معالجه قرار گرفته، به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از لحاظ حال عمومی شرایط بیمار شرایط بدی نیست، اما یک سری مشکلات داخلی دارد که ناشی از سوختگی است که این مشکلات باعث بدحال شدن او شده است.

او ادامه داد: در مورد شدت زخم بیمار علی لندی، نیز باید گفت زخم‌ها وسیع، عمیق و عفونی هستند و از لحاظ شرایط زخم وضعیت بیمار مطلوب نیست.

پزشک بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بیان کرد: از نظر شرایط داخلی بیمار نیز، ریه‌ها کمی مشکل پیدا کرده که تحت درمان با اکسیژن است و بدون دستگاه اکسیژن ساز تنفس بیمار سخت و با مشکلاتی همراه است.

بدیعی نژاد در خصوص میزان هوشیاری علی لندی عنوان کرد: هوشیاری بیمار کامل است، توانایی صحبت کردن را دارد و از این لحاظ مشکلی نیست، ولی از نظر زخم و شرایط بالینی در مجموع شرایط خوبی ندارد.

او ادامه داد: به طور کلی در مورد بیماران سوختگی نمی‌توان آینده بیمار را پیش‌بینی کرد، ولی معمولاً کسانی که درصد‌های بالای سوختگی مانند این بیمار را دارند شرایط خوبی در انتظارشان نخواهد بود به این دلیل که پیش آگهی خوبی ندارند، میزان سوختگی علی لندی ۸۵ درصد و از نوع سوختگی درجه سه است.

پزشک بیمارستان امام موسی کاظم (ع) گفت: در ابتدای مراجعه بیمار به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) که مخصوص بیماران سوانح سوختگی است، نیز وقتی با همکاران زخم‌های این نوجوان ۱۵ ساله را معاینه کردیم متوجه شدیم که زخم‌ها عمیق و وسیع هستند معمولاً این چنین بیماران شرایط خوبی پیدا نمی‌کنند هرچند که کادر درمان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط این بیمار و سایر بیماران به کار می‌گیرند و یکی از دلایل وخیم‌تر نشدن وضعیت بیمار رسیدگی به موقع کادر درمان است.

ارسال نظر