زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله امیرحسین صادقی به کنعانی‌زادگان

صادقی گفت: یکسری بازیکنان زمانی که به قول ما «هِرتی شرطی» بازی کرده است وقتی به یک جایگاهی برسند آن زمان مشخص می‌شود که چه کاره هستند.
24 شهریور 1400
شناسه : 79241
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79241
2053+
بالا
صادقی گفت: یکسری بازیکنان زمانی که به قول ما «هِرتی شرطی» بازی کرده است وقتی به یک جایگاهی برسند آن زمان مشخص می‌شود که چه کاره هستند.

حادثه 24 - صادقی گفت: یکسری بازیکنان زمانی که به قول ما «هِرتی شرطی» بازی کرده است وقتی به یک جایگاهی برسند آن زمان مشخص می‌شود که چه کاره هستند.

امیرحسین صادقی بازیکن اسبق تیم ملی در واکنش به استوری کنعانی زادگان برای استقلال گفت: یکسری بازیکنان زمانی که به قول ما «هِرتی شرطی» بازی کرده است وقتی به یک جایگاهی برسند آن زمان مشخص می‌شود که چه کاره هستند. این بازیکنان نه رگ و ریشه فوتبالی داشته‌اند و نه کسی بالای سرشان بوده که درک و شعور فوتبالی را نشان بدهد. متاسفانه هنوز نمی‌دانند که بازیکن تیم ملی هستند و باز یک صحبتی می‌کنید که شنیدم درباره تخصص استقلال در آسیا صحبت کرده است.

واقعا باید به حال تیمی تاسف خورد که بعد از دو سه سال بازی کردن آن را فروختی و رفتی. تو همان بازیکنی بودی که گفتی تعصب استقلال را می‌کشم و در پرسپولیس هم بازی کردی گفتی از بچگی پرسپولیسی بودی ولی این تیم را هم به دلارهای قطری فروختی! تو عیارت مشخص است و بیچاره بعضی از هواداران پرسپولیس که سیاه این بازی‌ها می‌شوند. مثلاً می‌خواهد ذهن هواداران پرسپولیس را پرت کند که متوجه نشوند با کری خوانی‌هایش چطور این تیم را به دلارهای قطری فروخته است. این فیلم بازی کردن‌ها برای سیرک است و برای بازیکن فوتبال نیست.

من این را می‌دانم که صحبت کردن اینگونه در مورد باشگاه بزرگی مانند استقلال عاقبت خوبی ندارد وگرنه هم می‌دانند که با اسم باشگاه استقلال شناخته شدی و چهار نفر تو را شناختند.

او همینطور درمورد انتقادات شدید علیه استقلال پس از شکست مقابل الهلال عنوان کرد: امیدوارم پیشکسوتان این فضا را سبک کنند و به قول معروف آتش به هیزم دشمن نریزیم. من به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم در یک فضای دوستانه راحت‌تر صحبت‌هایشان را مطرح کنند. اگر انتقادی به سود باشگاه است به خوبی آن را بیان کنند و آرامش را به تیم برگردانند. اسم‌ها هیچ زمان در استقلال ماندگار نبودند و این فوتبال درحال چرخش است.

دیدگاه ها
  • علی
    26 مهر 1400
    اره ... بود تو تیم ملی امیر مرحوم کیسه کش متخصصهای ۶ تایی

    پاسخ

  • بی نام
    25 شهریور 1400
    کنعانی درحدی نیستی درباره استقلال حرف بزنی خودتو جمع کن بخاطر پول خودتو به قطری ها فروختی تیم تو گذاشتی سرکار خیلی کوچکتر از انی درباره استقلال حرف بزنیدتیمت حالا حالا ها باید ببرد تا یه ستاره بگیره اگر هم نگرفت جمعه بازار میدن

    پاسخ

  • بی نام
    25 شهریور 1400
    مثل اینکه دادوبیدادو پرخاشگری جزو جدانشدنی بعضی از استقلالالیها وبازیکنان از رده خارج هم شده اخه تو کی هستی که در مورد کنعانی زاده بخاطر یه کری ساده فوتبالی این همه اسمونو ریسمون میبافی نشستی لب گود میگی لنگش کن کنعانی زاده چه کری بگه چه نگه تا ابد پرسپولیسیه وهمه دوستش دارند اما جنابعالی که با یک من عسل هم نمیتوان خوردت کجای فوتبالی هر وقت کم میارین فوری میپرین به پرسپولیس ..مددی مدیر عامله چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد اگه امثال تو واسماعیلی یا حتی مجیدی بیان هرچی میخوان بگن برن که سنگ رو سنگ بند نمیشه دوتا توپ بزنن بیان مدیرو ببرن زیر سوال اتفاقا استقلالو همین امثال این به اصطلاح بازیکنان سابق با تحریک واتش بیاری معرکه شدن بعضی بازیکنان اشوبگر فعلی به این روز انداختن .بجای حمله به دیگران چرا کمک نمیکنید حاشبه کم شود حاشبه پدر تیمو در میاره واسه اقایون مثلا دلسوز حرف زدن اسونه واسه جلب طرفدار اما گاهی سکوت وصبر گویا برای اینا سخت شده اصلا شما خودتون ایده دارید ومیدونید چی میخواهید

    پاسخ

  • بی نام
    25 شهریور 1400
    پنج سال است انتقام شما کیسه ها را از عربها میگیریم بابا دیگه خسته شدیم درود بر کنانی زادگان

    پاسخ

  • مسعود
    24 شهریور 1400
    بازم این مرحوم صادقی اراجیف و حرف مفت زد اتفاقا تنها فوتبالیستی که هرتی شرطی به تیم ملی رسید خودت بودی یه انگشت حسین کنعانی کل فوتبالت رو می ارزه یادت رفته التماس و موس موس میکردی بیای پرسپولیس راهت ندادیم مرحوم !!!

    پاسخ

    • فرشار
      24 شهریور 1400
      کنعانی به سرنوشت میناوند دچار می شه

      پاسخ

  • بی نام
    24 شهریور 1400
    کسی به تیم ملی خدمت کرد امیر حسین صادیقی بود پس حرف مفت نزن

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر