زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو سال تجاوز وحشتناک عمو به برادرزاده /  او از برادرزاده اش فیلم سیاه می گرفت

زن جوانی که قصد داشت به خاطر تجاوزهای پیاپی عمویش خودکشی کند پس از پریدن به رودخانه ای در اوتارپرادش هند به قصد خودکشی نجات یافت.
23 شهریور 1400
شناسه : 79194
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79194
386+
بالا
زن جوانی که قصد داشت به خاطر تجاوزهای پیاپی عمویش خودکشی کند پس از پریدن به رودخانه ای در اوتارپرادش هند به قصد خودکشی نجات یافت.

حادثه 24 - زن جوانی که قصد داشت به خاطر تجاوزهای پیاپی عمویش خودکشی کند پس از پریدن به رودخانه ای در اوتارپرادش هند به قصد خودکشی نجات یافت.

به نقل از کرایم،‌ زن ۲۵ ساله ای که زنده از رودخانه بیرون کشیده شد قبل از پریدن به رودخانه به قصد خودکشی با پلیس تماس گرفته و از رفتار وحشیانه و شوم عمویش با پلیس سخن گفته است.

بنا بر اطلاعات پلیس عموی وحشی این زن جوان را مدت ۲ سال بارها مورد تجاوز قرار داده است .زن که هویتش فاش نشده  ادعا کرد که نخستین بار زمانیکه او ۲۳ سال داشته عمویش او را به هتلی برده و درون نوشیدنی اش داروی خواب آور ریخته و پس از بیهوشی وی را مورد تعرض قرار داده و از او فیلم گرفته و او را بارها تهدید کرده است که اگر از این موضوع با کسی صحبت کند فیلمش را منتشر می کند و او را رسوا خواهد کرد و با استفاده از این روش ۲ سال وی را مورد آزار و اذیت قرار داده تا جائیکه دیگر خسته شده و تصمیم گرفته تا به زندگی اش پایان دهد.

 با شکایت این زن تحقیقات پلیس در این ارتباط آغاز و عموی وی برای پاسخگویی به پاره ای از ادعاها در اداره پلیس حضور یافت.

ارسال نظر