زمان مطالعه: 1 دقیقه

بهترین بازیکن استقلال مقابل الهلال این جوان بود

امیرحسین حسین‌زاده، وینگر ریزنقش استقلال در دیدار با الهلال یکی از بهترین‌های تیمش بود.
23 شهریور 1400
شناسه : 79170
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79170
505+
بالا
امیرحسین حسین‌زاده، وینگر ریزنقش استقلال در دیدار با الهلال یکی از بهترین‌های تیمش بود.

حادثه 24 - وینگر ریزنقش استقلال در دیدار با الهلال یکی از بهترین‌های تیمش بود.

ترکیب استقلال مقابل الهلال عربستان با چهار خرید تابستانی این تیم اعلام شد که در این بین پیش‌بینی می‌شد نفرات جدید نتوانند عملکرد قابل انتظاری داشته باشند، اما در این بین عملکرد امیرحسین حسین‌زاده جالب توجه‌تر بود و آبی‌ها را به ادامه فصل امیدوارتر کرد.

حسین‌زاده که پس از دوران طولانی مدت حضورش در سایپا از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به‌عنوان یکی از خریدهای زودهنگام نقل و انتقالات به استقلال پیوست، در نخستین بازی آبی‌ها با نظر فرهاد مجیدی در ترکیب قرار گرفت و بیشترین نقش را در خلق موقعیت‌های تیمش مقابل الهلال عربستان داشت.

 این بازیکن سرعتی و تکنیکی بارها با نفوذهای تند و تیز خود از جناح چپ زمین که در گذشته مهدی قایدی در آن سمت به میدان می‌رفت، خط دفاعی الهلال و به ویژه محمد البریک را آزار داد و در ایجاد موقعیت موفق‌تر از هر بازیکن دیگری در بین دو تیم بود، اما حملاتی که او ساخت، تبدیل به گل نشد.

حسین‌زاده علاوه بر حرکات سریعی که از بین بازیکنان الهلال انجام می‌داد و خطاهای متعددی که در زمین حریف گرفت، سانترهای خطرناکی هم از روی ضربات ایستگاهی انجام داد که اگر با دقت بیشتر هم‌تیمی‌هایش همراه بود، می‌توانست منجر به گل شود و برای او هم پاس گل به همراه داشته باشد.

حسین‌زاده که هنوز ۲۰ سال سن دارد، در بدو ورودش به استقلال با این نمایش جالب توجه مقابل تیم مدعی الهلال، نشان داد که می‌تواند آینده روشنی در جمع آبی‌ها داشته باشد و راهی که مهدی قایدی رفت را با توجه به سن و سالش زودتر هم برود.

ارسال نظر