زمان مطالعه: 1 دقیقه

ارثیه زن نیکوکار خرج آزادی 11 زندانی شد

یک بانوی نیکوکار نوشهری با واریز کردن سهم ارثیه پدر و مادرش، بدهی ۱۱ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد تهران را پرداخت و موجبات آزادی این مددجویان را فراهم کرد.
22 شهریور 1400
شناسه : 79150
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79150
381+
بالا
یک بانوی نیکوکار نوشهری با واریز کردن سهم ارثیه پدر و مادرش، بدهی ۱۱ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد تهران را پرداخت و موجبات آزادی این مددجویان را فراهم کرد.

حادثه 24 - یک بانوی نیکوکار نوشهری با واریز کردن سهم ارثیه پدر و مادرش، بدهی ۱۱ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد تهران را پرداخت و موجبات آزادی این مددجویان را فراهم کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: بانوی نیکوکار نوشهری در پیروی از سیره امام حسین (ع) با واریز ۲۲۸ میلیون تومان به حساب این نمایندگی که سهم ارثیه از پدر و مادر مرحومش بوده، بدهی یازده نفر را پرداخت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

رحمانی تصریح نمود: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های حسینی، خدمت به مردم و نیازمندان جامعه و برداشتن باری از دوش آنان است.

وی با دعوت از خیرین برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند در روز‌های فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: خانواده‌های این قبیل زندانیان در روز‌های سخت معیشتی ناشی از همه گیری کرونا منتظر دستان سخاوتمند نیکوکاران هستند تا با پرداخت بدهی و جلب رضایت شکات، سرپرستشان دوباره به خانه بازگردد.

لازم به یادآوری است نیکوکاران جهت آزادی زندانیان غیرعمد می‌توانند از طریق واریز وجوه به شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت ویا شماره کارت‌های ۵۹۱۶-۹۹۶۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و ۵۵۱۹-۰۰۰۹-۸۳۷۰-۵۸۵۹ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان تهران و یا با تماس با شماره تلفن: ۸۸۸۶۲۰۲۷ و ۸۸۸۶۱۸۶۳ و مراجعه حضوری به نشانی: پل کریم خان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم با فعالیت‌های این ستاد آشنا شوند.

دیدگاه ها
  • خانم مرادی
    22 شهریور 1400
    با سلام خدمت آقای دکتر خانم خانه دار ومستاجر هستم شوهرم کارگر ممنون بابت زحماتت تورو خدا اگه می تونی کمکم کن بچه‌ها میرن مدرسه دستم خالی خودم پدرومادر ندارم .

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر