زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین خبر از وضعیت 5 قلوهای لارستانی / بهزیستی از آنها حمایت می کند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که پنج قلوهای لارستانی از شهریورماه تحت پوشش خدمات مستمر و مستمری ماهانه قرار می‌گیرند.
21 شهریور 1400
شناسه : 79100
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79100
393+
بالا
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که پنج قلوهای لارستانی از شهریورماه تحت پوشش خدمات مستمر و مستمری ماهانه قرار می‌گیرند.

حادثه 24 - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که پنج قلوهای لارستانی از شهریورماه تحت پوشش خدمات مستمر و مستمری ماهانه قرار می‌گیرند.

دکتر حبیب‌الله مسعودی فرید در خصوص حمایت سازمان بهزیستی از پنج قلوهای لارستانی، با بیان اینکه اخیرا در رسانه‌ها متوجه شدیم که خانواده‌ای لارستانی صاحب پنج قلو شده‌اند که این اتفاق را تبریک می‌گویم، اظهار کرد: سازمان بهزیستی با توجه به سیاست‌های جمعیتی که در کشور وجود دارد و تاکیدات مقام معظم رهبری و مصوبات مجلس شورای اسلامی چند سالی است که حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو را در دستور کار خود قرار داده است، به همین دلیل این خانواده را از شهریورماه تحت پوشش خدمات مستمر و مستمری ماهانه قرار می‌دهیم و همچنین به جز خدمات مستمر، به صورت موردی برای پوشک یا شیر خشک و یا سایر موارد حمایت‌های لازم را از این خانواده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است این پنج نوزاد در صحت و سلامت مراحل رشد و تکامل خود را طی کنند، گفت: در حال حاضر سازمان بهزیستی حدود ۴۷۰۰ خانواده دارای فرزندان سه قلو به بالا را تحت پوشش دارد که همه آنها از مستمری ماهانه برخوردار هستند. همچنین اکنون حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار دارای فرزند دوقلو در سه دهک پایین درآمدی از خدمات مستمر سازمان بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مسعودی فرید ادامه داد: امید است با حمایت‌های بیشتری که دولت و مجلس انجام می‌دهد بتوانیم خدمات خود را از لحاظ کیفی ارتقاء دهیم و در سنین بالاتر از ۶ سال نیز که خانواده‌های دارای فرزند چند قلو نیازهای بیشتری به خدمات دارند، این خدمات ارتقاء یابد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: در حال حاضر خدمات این سازمان برای سنین بدو تولد تا ۶ سال است که امید است بتوانیم با حمایت‌هایی که انجام می‌شود این خدمات را افزایش دهیم.

ارسال نظر