زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری سارقان ۱۲ میلیارد طلا در فارسان

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری چهار سارق به عنف طلا و زیورآلات یک طلافروش دوره گرد در شهرستان فارسان خبر داد.
21 شهریور 1400
شناسه : 79097
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/79097
301+
بالا
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری چهار سارق به عنف طلا و زیورآلات یک طلافروش دوره گرد در شهرستان فارسان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری چهار سارق به عنف طلا و زیورآلات یک طلافروش دوره گرد در شهرستان فارسان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری منوچهر امان اللهی از دستگیری سارقان طلا در فارسان خبر دا  و اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلا و زیورآلات از یک طلافروش دوره‌گرد در شهرستان فارسان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با تلاش شبانه‌روزی و رصد اخبار و اطلاعات توسط ماموران، سرانجام سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند، سارقان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی نسبت به خود شدند، ولی در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی، به یک فقره سرقت به عنف طلاجات از یک طلافروش دوره گرد در شهرستان فارسان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه وجوه حاصله از فروش اموال مسروقه نیز توسط پلیس کشف شده است، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

امان‌اللهی با بیان اینکه فرزندان این مرز و بوم در لباس مقدس سربازی به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم و برقراری امنیت در جامعه تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار مردم است و در برخورد با مخلان امنیت یک لحظه درنگ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، تاکید کرد: شهروندان در نگهداری از زیورآلات و اشیای قیمتی خود دقت لازم را داشته باشند تا مورد تهاجم سارقان و افراد سودجو و فرصت طلب قرار نگیرند.

ارسال نظر