زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت 700 لباس زیر زنانه توسط پسر دانشجو

مردی به اتهام سرقت بیش از ۷۰۰ قطعه لباس‌زیر زنانه از رختشورخانه دستگیر شد.
17 شهریور 1400
شناسه : 78948
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78948
580+
بالا
مردی به اتهام سرقت بیش از ۷۰۰ قطعه لباس‌زیر زنانه از رختشورخانه دستگیر شد.

حادثه 24 - مردی به اتهام سرقت بیش از ۷۰۰ قطعه لباس‌زیر زنانه از رختشورخانه دستگیر شد.

افسران پلیس شهر بپو در جنوب ژاپن مردی را به سرقت ۷۳۰ قطعه لباس‌زیر زنانه از لباسشویی‌های عمومی متهم کرده‌اند. یک دانشجوی دختر ۲۱ ساله که نامش فاش نشد، در تماس با پلیس، تتسو اوراتای ۵۶ ساله را متهم کرد که در تاریخ ۲۴ اوت شش قطعه لباس‌زیر او را در رختشورخانه ربوده است.

برای پلیس ژاپن این‌گونه گزارش‌ها عجیب نیست. جمع‌آوری لباس‌زیر استفاده‌شده، برای برخی افراد برانگیختگی جنسی به همراه دارد و ممکن است این افراد برای به دست آوردن آن دست به هر کاری از جمله دزدی بزنند.

در برخی کشورها هنوز سنت آویزان کردن رخت‌های خیس روی بند مرسوم است و سارقان به سراغ حیاط خانه‌ها می‌روند. در برخی مناطق و مخصوصاً شهرهای بزرگ با تراکم جمعیت بالا که مردم اغلب از رختشورخانه‌های عمومی استفاده می‌کنند، دزدان لباس‌زیر سراغ ماشین‌های لباسشویی سکه‌ای این ساختمان‌ها می‌روند و گاهی هم مثل این آقای ژاپنی گیر می‌افتند.

پلیس ژاپن پس از دریافت شکایت سرقت لباس‌زیر؛ به خانه اوراتا رفت و پس از بازرسی ۷۳۰ قطعه لباس‌زیر را در آپارتمان او پیدا کرد. اوراتا که اکنون دستگیر شده، اعتراف کرد که لباس‌های زیر کشف شده در خانه‌اش را سرقت کرده است. پلیس در حال حاضر در حال تحقیق و بررسی گسترده‌تر درباره این پرونده است.

این چندمین مورد از اتفاق‌هایی ازاین‌دست در ژاپن است. در سال‌های اخیر چندین مورد جنجالی دیگر از مردانی که اقدام به دزدیدن لباس‌زیر زنانه می‌کردند، گزارش شده است. از جمله یک برق‌کار ۳۰ ساله، متهم شد که ۴۲۴ قطعه لباس‌زیر و مایو از دختران نوجوان سرقت کرده است. او زمانی گرفتار شد که حین دزدیدن مایویی که روی بند در حال خشک شدن بود، یکی از ساکنین شهر ساگا از او فیلم گرفت.

یک مورد دیگر هم در سال ۲۰۱۹ بود که پلیس تورو آداچی ۴۰ ساله را به اتهام سرقت ۱۰ قطعه لباس‌زیر زنانه از لباسشویی سکه‌ای دستگیر کرد. پلیس هنگام بازرسی محل زندگی آداچی، بیش از ۱۱۰۰ قطعه لباس‌زیر زنانه را که در بسته‌های جداگانه نگهداری می‌شدند، از خانه او کشف کرد.

سرقت سریالی لباس‌زیر فقط مخصوص ژاپن نیست. اخیراً پلیس آلاباما بیش از ۴۰۰ شورت را در خانه جان توماس اودای ۲۷ ساله پیدا کرد که قبل از آن هم سابقه سرقت لباس در پرونده‌اش بوده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر