زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی خیابان بهشتی کرج

سارقان مسلح که اواخر مرداد به یک طلافروشی در کرج دستبرد زده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
17 شهریور 1400
شناسه : 78927
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78927
467+
بالا
سارقان مسلح که اواخر مرداد به یک طلافروشی در کرج دستبرد زده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

حادثه 24 - سارقان مسلح که اواخر مرداد به یک طلافروشی در کرج دستبرد زده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه ظهر 24 مرداد دو نفر سرنشین یک دستگاه خودروی سمند به یک مغازه طلافروشی درخیابان شهید بهشتی کرج دستبرد زدند. سارقان باتوجه به خلوت بودن محل و با تهدید صاحب مغازه اقدام به سرقت مقداری طلا کردند و بلافاصله از محل متواری شدند.

با شروع تحقیقات پلیسی سرانجام متهمان در کمتر از 20 روز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، صبح دیروز با اعلام این خبر گفت: سارقین طلافروشی کرج که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت کرده‌ بودند شناسایی و دستگیر شدند. وقتی فیلم سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج منتشر شد بازتاب بسیاری در فضای مجازی به همراه داشت که با پیگیری‌های پلیس متهمین و سارقین شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا به مقابله با سرقت و جرایم خرد این‌چنینی بپردازیم، ادامه داد: پرونده مشابه زورگیری در اتوبان تهران کرج به سرعت در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت و ظرف 10 روز آینده شاهد اعلام حکم نهایی این مجرمین خواهیم بود.

مددی بیان کرد در همین راستا پرونده سارقین طلافروشی مسلحانه کرج نیز تکمیل و به دادگاه ارسال خواهد شد، امیدواریم بتوانیم با اقدامات سریع و قاطع نظم و امنیت را برای مردم برقرار کنیم. سعی داریم  قاطعانه با چنین جرائمی برخورد کنیم؛ همچنین برخورد قاطع با افراد سابقه دار به صورت جدی‌تری در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر