زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستبرد خواهران سارق به فروشگاه‌ها در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۲ خواهر سارق که با همکاری همدیگر به فروشگاه‌های محدوده کلانتری ۱۲ این شهر دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.
14 شهریور 1400
شناسه : 78837
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78837
399+
بالا
فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۲ خواهر سارق که با همکاری همدیگر به فروشگاه‌های محدوده کلانتری ۱۲ این شهر دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۲ خواهر سارق که با همکاری همدیگر به فروشگاه‌های محدوده کلانتری ۱۲ این شهر دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.

سرهنگ «توحید فارسی» روز یکشنبه اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی کسبه بازار مبنی بر وقوع چند فقره سرقت، گروهی از ماموران کلانتری ۱۲ موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های فنی و تخصصی ماموران پلیس مشخص شد که سرقت‌ها از سوی ۲ سارق حرفه‌ای که تحت پوشش خریدار به فروشگاه‌ها وارد می‌شوند، صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی مراغه اضافه کرد: پس از مشخص شدن موضوع، تیمی از ماموران کلانتری به همراه کارکنان نسوان این کلانتری با کار اطلاعاتی و فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی ۲ سارق زن را حین سرقت غافلگیر و شناسایی کرده و آنان را همراه اقلام مسروقه به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که دو خواهر بودند در تحقیقات اولیه پلیسی و با مشاهده مستندات و در مواجهه با مالباختگان لب به اقرار و اعتراف گشودند و به ۱۱ فقره سرقت از مغازه‌های بازار اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه  از قبیل انواع البسه، انواع کفش‌های زنانه و مردانه، لوازم خانگی و غیره کشف و ضبط شد.

سرهنگ «فارسی» با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمین به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست با جدی گرفتن توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی ضمن ناکام گذاشتن سارقان و افراد بزهکار، پلیس را در رسیدن به اهداف خود که آرامش و امنیت عمومی است یاری کنند.ا

ارسال نظر