زمان مطالعه: 3 دقیقه

جدایی دنیا جهانبخت و مهراد جم تایید شد / خواننده جنجالی به ایران برمی گردد

دنیا جهانبخت در استوری اینستاگرامش اعلام کرد مهراد جم همسرش او و فرزندشان را تنها گذاشته و قصد دارد تا به ایران بازگردد.
14 شهریور 1400
شناسه : 78829
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78829
2608+
بالا
دنیا جهانبخت در استوری اینستاگرامش اعلام کرد مهراد جم همسرش او و فرزندشان را تنها گذاشته و قصد دارد تا به ایران بازگردد.

حادثه 24 - دنیا جهانبخت در استوری اینستاگرامش اعلام کرد مهراد جم همسرش او و فرزندشان را تنها گذاشته و قصد دارد تا به ایران بازگردد.

دنیا جهانبخت یکی از شاخ اینستاگرامی است که تا قبل از معروف شدنش در حرفه مدلینگ فعالیت داشت. دنیا در حال حاضر در اینستاگرام بیش از 12 میلیون دنبال کننده دارد. او از جنجالی ترین افراد در فضای مجازی است که دوست دارد هر چند ماه یکبار سر و صدایی داشته باشد تا به فالوور هایش افزوده شود که البته در این راه موفق هم بوده است.

دنیا جهانبخت پس از خودکشی اش با روسری که توسط کاربران مسخره شده بود به شهرت رسید. آن زمان به گفته خودش عاشق ساسی مانکن خواننده ایرانی بود که پس از طرد شدن حال خوبی نداشت و دست به خودکشی زد. اما چند ماهی می شود که با مهراد جم در رابطه است و این خبر بسیار شوکه کننده برای هواداران ایرانی بود اما به مرور این خبر هم عادی شد.

حالا دنیا باید موضوعی جدید به راه می انداخت تا دوباره خبر داغ اینستاگرام باشد. این بار اعلام کرد از مهراد جم باردار است و خبری جذاب تر از این برای دنیا وجود نداشت. در این میان کاربران زیادی معتقد بودند این موضوع هم بهانه ای برای جذب فالوور است و همچنان هم با وجود اینکه دنیا فیلم هایی از حرکت بچه در شکمش می گذارد اما باز کاربران می گویند این هم دروغ است که البته دور از انتظار هم نیست چراکه دنیا در یک عکس شکمی بزرگ دارد و در یک عکس شکمی تخت و عادی.

دنیا جهانبخت برای فرزندش که هنوز معلوم نیست وجود دارد یا نه پیجی در اینستاگرام باز کرده که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد. نکته قابل توجه اینجاست که خانم شاخ مجازی برای جذب فالوور دست به چنین حرکاتی می زند، دنبال کنندگان چرا پیرو این رفتار او می روند و پیج بچه ای که معلوم نیست باشد یا نباشد را فالو می کنند.

اما در این میان به تازگی دنیا جهانبخت اعلام کرده است که مهراد جم می خواهد او و فرزندش را تنها بگذارد و به ایران بازگردد و چه بهانه ای بهتر از اینکه او می گوید مهراد دلتنگ خانواده و کشورش است.

از سوی دیگر بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی نیز با تایید این خبر در توئیتر خود نوشت: پس از پیگیریهای تهیه کننده مهراد جم (هادی حسینی) و علاقه این خواننده برای بازگشت به ایران و فعالیت مجاز پس از طی مراحل قانونی مجدد، گفته می شود مهراد جم به زودی به ایران باز می گردد. ‎دنیا جهانبخت نیز روز گذشته با انتشار یک استوری این خبر را تایید کرد.

ارسال نظر